Acum lucrez pentru Sid...A fost si el un fotbalist renumit...insa acum sunt secretara lui la o agentie de turism. Avusese un accident grav de masina si paralizase de la brau in jos...mergea in scaun cu rotile...si...e logic ca si cariera sa de sportiv s-a destramat. Era mai in varsta decat mine cu sapte ani...si era cam inebunit dupa mine...
Sid era singurul care-mi stia intrega poveste...el si mama...imi era cel mai bun prieten...stia cat il iubesc pe tatal copilului...insa am tinut sa ramana anonim fata de toti.
Intr-o zi...
-Neatza, Sid. Pot intra?
-Sigur, Dinna. Ce mai faci? si ma imbratiseaza cum poate.
-Mai bine pe zi ce trece. mint eu
-Hai sa discutam putin despre proiectul....aa...Dinna! Ce e cu tine? Dinna! Ajutor!
***Ma trezesc intr-un camera ciudata...luxoasa...ce se intamplase? Cat dormisem?
-A! Te-ai trezit!
-Sid?
-Mda...eu...ai lesinat la birou...m-am simtit cel mai neputincios om atunci, nu puteam sa te ridic...am strigat dupa ajutor si te-am adus aici. M-am gandit ca nu e asa grav ca sa mergem la urgente, plus ca ar fi crezut ca eu sunt tatal copilului si...am chemat un doctor aici, a spus ca ai fost doar tensionata de la copil. Am vrut sa am eu grija de tine, ca si asa mama ta ar fi intrat prea rau in panica...
-O, multumesc...dar te-ai deranjat atat...
-Niciun deranj, Dinna...esti...o femeie unica...
Incep sa plang.
-Doar el imi spunea asa, Sid...nu mai suport fara el..imi lipseste atat de mult! Trebuia sa fie aici cu mine acum...
-Regret, iubito...nu pot face nimic...sunt doar eu...si...mai bine plec...
-Nu, Sid!Stii ceva? il trag langa mine si il sarut...insa nu simt nimic...parca sarutam o marmura rece...doar de-ar fi Ryan.
-Dinna...
-Da, Sid...
-Vrei sa fii sotia mea?