***E seara...Ryan nu a venit la cina....ma intreb daca mai e suparat. I-am pregatit mancarea lui preferata, la lumanari in living...sper ca ne vom impaca...
***Ce? Am adormit...e dimineata...
-Ryan!
Il strig dar nu e aici...incep sa plang...unde esti iubitule? :((
***Au trecut doua saptamani...nu mai stiu nimic de Ryan...in schimb stiu ca nu am facut altceva decat sa dorm...nu am prea mancat...am plans in continuu...ma simt distrusa...nu vroiam sa plece...probabil acum e cu alta...:(( Noaptea asta e asa de rece...patul e prea mare...nu mai are cine sa ma ia in brate...mi-e dor sa ii spun cat il iubesc...imi amintesc de seara cand s-a imbatat...mi-a spus prima oara ca ma iubeste...imi amintesc diminetile, fiecare sarut, fiecare moment cand radeam cu el, cand imi spunea cat de fericit e cu mine.
Adorm mereu cu perna lui in brate, imbracata in hainele lui, las mereu usa deschisa sa ma trezesc dimineata cu impresia ca a fost acolo...am inceput sa beau...viata mea nu mai are sens fara el...nu mai stiu nici cate zile au mai trecut...oriunde stau il vad pe el...cum imi rade, cum ma ia in brate, cum ma iubeste...am cosmaruri cand il vad cu altele...cu Victoria care ma calca in picioare...
Ma trezesc tipand de durere si imi vine sa mor cand vad ca el nu e aici sa ma stranga in brate...il strig mereu sperand sa apara sa-mi spuna : -Surpriza, iubito! :X....nu se va intampla....pur si simplu nu se va intampla...o sa mor de durerea asta...