-Vad ca cineva si-a gasit surpriza! :X
-Ryan...eu...nu pot face asta...
-Ce anume?
-O relatie..nu vreau o relatie...
-Pai nici nu vom avea o relatie pentru ca in curand se va intoarce logodnicul tau...nu?
-Aaa...da e intr-o afacere importanta....
-:))))
-Ce e asa amuzant?
-Esti o mincinoasa!
Oh! Nu...m-a recunoscut asta noapte...stie cine sunt...
-Nu ai logodnic....l-ai inventat ca sa ma tii la distanta...am mai auzit scuza asta...si oricum nu m-as fi incurcat cu o femeie luata ...
-...Da...e adevarat...dar nu vreau o relatie...
Incep sa plang...il iubeam dar nu vroiam sa ma raneasca si el...si apoi sa-l urasc ca pe Andrew...
-Scumpa mea, de ce plangi?
-Nu conteaza...
-Off...haide iti fac un ceai...lasa-ma sa...( si vroia sa imi dea ochelarii jos sa-mi stearga lacrimile)
-NUU!!!
-Inna...
-Momentan nu o sa ma vezi decat asa...o femeie in haine barbatesti, largi, cu ochelari rotunzi care acopera aproape toata fata. Bine?
-Iubito, te-am vazut fara toate astea...esti tot ce mi-am dorit...si esti frumoasa...ai cel mai frumos corp si esti cea mai dulce...ti-am spus...nimeni nu e ca tine...tu esti ceva sfant. Si nu ar trebui sa plangi. Te iubesc. Eu chiar m-am indragostit de tine. Te iubesc.
-Nu te cred...
-Inna, te iubesc, crede-ma nu am mai spus asta nimanui.Tu esti unica, pura, sincera, dulce, grijulie si extrem de atragatoare, draga mea. Cred ca faci cea mai mare greseala ca te ascunzi asa...te imbatranesti singura...
-Ryan...
-?
-Te iubesc.
Ne-am sarutat mult, apoi am mers in camera mea...a noastra...:X