***Trec cateva luni, eu nu mai eram blonda sexi cu parul dat pe spate, ci imi prindeam parul in coc, imi inchisesem parul la culoare cu nuantator, imi pusesem ochelari cenusii ca sa nu ma dea de gol ochii verzi si umblam mai mult neingrijita...nici nu mai purtam aparatul dentar...mama ar fi innebunit! Dintii din fata mi se strambasera la loc putin, dar nu-mi pasa. Duceam o viata linistita. La Andrew nu ma mai gandisem, primele zile au fost grele dupa acea tradare...dar mi-a trecut...cred ca nu-l mai iubeam cu adevarat de mult, de cand rupsesem legatura.
***Intr-o zi aud soneria si ma duc sa vad daca nu cumva e baiatul cu laptele.
-Buna, nu stiam ca s-a schimbat personalul, poti sa te grabesti? Mi se usuca vopseaua, pictam.
Se uita la mine in cel mai ciudat mod...cand il privesc mai atent...ma blochez: imi dau seama ca nu era laptarul... nu mai dadusem ochii cu un alt barbat de cand ma mutasem...de fapt, nu iesisem din casa deloc...Si intalnisem multi barbati in cariera mea...din toate categoriile...toti ravneau la mine...insa acesta...era ceva special la el...arata bine, era imbracat sportiv...era inalt, nu prea facut, saten cu breton...oasele fetei puternic evidentiate, sprancene arcuite, niste ochi caprui cu gene lungi...doamne mi se inmuiau picioarele ma pierdeam in acei ochi mari si calzi...si gura...avea niste buze care cereau doar sa fie sarutate. Ma trecuse o senzatie foarte ciudata si parca nu mai aveam cuvinte.Insa pe el il bufnise rasul......ce reactie ciudata...
-Nu livrez lapte...o caut pe bunica mea...d-na Lillien? :)) si u trebuie sa fii "ingrijitoarea" asa ca te rog fa-mi loc...am de despachetat.
-Pof....aaa...lasa. Intra. Lill..aaa...bunica ta e in oras. Se intoarce curand.
Si atunci am zarit bagajele...oare va locui aici?
-Nu tu trebuia sa faci cumparaturile in locul ei? De ce te plateste...off....bunica....
-Eu...
-Tu poti pleca, ma descurc si am nevoie de spatiu.
Cine naiba se credea asta? Ingamfat si atat de masculin...imi venea sa ii trag o palma si sa ii arunc in fata cine sunt eu...marea Dinna Feather, vedeta sexy din reclame....auzi la el, ingrijitoare?!! Eu locuiam aici inaintea lui... Ma retrag in camera, caci imi pierdusem deja capul si culorile mele se uscasera cu tot ce se intamplase. Doamne, va locui aici...asa am sa tremur de cate ori il vad?