Bölüm 24

30 20 0
                                    


"Berra bu kadar yeter! Hem ateş denen herifte ölmek üzere daha neyin çabası! Seni buradan  zorlada götürebilirim!"

"Ne demek zorla götürebilirim!?"

"Seninle anlaşarak gidelim diyorum."

"Seninle cennete bile gitmem! Pislik!"

"Peki . Ateş öbür dünyaya sende benim koynume geleceksin haberin yok."

"Yardım ister kaçarım. Hem burası hastane etrafta polis ve güvenlik görevlileri var."

"Polismi?"

Alaycı şekilde kahkahalar atarak. "Zaten aranıyorum güzelim.  Polis demişken dışarıda ve içerde kaç adamım var tahmin et bakalım. Çünkü ben sayamadımda."

Kolumdan tutup kendine çekti.  " kaçış yolu yok ! Ya zoru kullanmadan dimdirek gelirsin. Ya da zoru. Yani hem senin canın acır hemde başkarının."

Kafamı sertçe kendine çevirip gözlerine bakmamı sağladı. "Kimsenin ölmesini istemezsin değilmi berra? Ama aksiyon istersen çatışma çıkarıp ortalığı bir birine sokarım. Yeterki sen iste."

"Benim yüzümden iki masum insan öldü zaten!"

"Canın birazdaha istiyor heralde."

Elini kolumdan çekip beline götürdü.  Ceketini eliyle biraz aralayınca belindeki silahı gördüm.

"Sen iste yeterki güzelim. "

Tam silahı çıkaracakken kolunu tuttum.

"Her istediğimi yapacaksan şimdi burdan git ve bir daha karşıma çıkma!"

"Haa işte o hariç güzelim. Hem neden keyfimi bölüyorsun ki birkaç insan daha öldüreceğim."

"T-tamam."

"Ne tamam?!"

"Gelicem ama bir şartla."

Elini belimdeki silahtan çekip meraklı gözlerle bana bakıyordu.

"Neymiş şartın?! Bir dakika dur! Senin şartlık bir durumunun olduğunu sanmıyorum!"

"Hadi ama! Hani istediğimi yapacaktın!"

"Beni nereden vuracağını iyi biliyorsun güzelim.  Tamam söylede hemen gidelim. Özledim seni."

Lafını bitirdikten sonra yanağımdan küçük bir makas aldı.

"Bir daha bana dokunma!"

"Orası hiç belli olmaz!"

************

"Banane be o adamdan!"

"Söz verdin sözünü tut!"

"Ben o heriften kurtulmaya çalışıyorum sen git kan ver diyorsun! Gebersin it!"

Hemşireyi bulup kanı bulduğumu söyledim. Hemen yasini kolundan tutup bir yere oturttu.

"İğneden mi korktun yoksa?" Alay etmesem olmaz tabi.

"Tabiki iğneden korkmuyorum!"

"Belli oluyor. Soğuk terler akıtıyorsun da."

"Ne alakası var ! Sadece o herife kılımı bile vermem! Sen bana kanını ver diyorsun!"

"Veriver!"

"Sende öpücük veriver!"

Gözlerimi sonuna kadar açıp yasine bakıyordum. Allahtan hemşire türkçe bilmiyordu.

"Berra sen ona aşık değilsin demi? Hayır değilsindir?!"

"Seni ilgilendirmez! Kolunu aç! "

~ KARANLIĞI RESMETMEK ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin