|Kapitel 3 - Jamie og Alexis|

821 26 0
                                    


How do you run from your own mind?

* Jasons synsvinkel *

Det er torsdag i dag, jeg har brugt de sidste par dage til at holde lidt øje med Alexander, for at prøve at se om jeg kan regne ham ud, indtil videre har jeg kun set ham i langærmede trøjer, selvom det er sommer og mega varmt udenfor. Hvilket undrer mig lidt, men altså hvis han vil have langærmet på, må han vel gerne det.

Han går stort set hele tiden sammen med Elena, hvilket er endnu en af de piger jeg har været sammen med. Hun var oveni købet en, af dem der troede vi var kærester, men jeg sagde nej til hende, hvilket nok er grunden til at hun hader mig så meget.
jeg vil gerne vædde med at hun har sagt til Alexander, at han skal holde sig væk fra mig. Hvilket er en skam, han virker nice. Lige nu står han alene ved sit skab, så jeg tror jeg vil gå over og tage mig en snak med ham.
"Hey Alexander! Hvordan går det?" spørg jeg, han kigger uforstående på mig, han kigger sig undrende rundt, før han svarer mig. Står han og kigger efter skjulte kameraer? er det virkelig så underligt at jeg er flink?
"Ehh fint, dig?" svarer han tøvende.
"Fantastisk, men det ville gå endnu bedre hvis jeg må kalde dig Alexis" Svarer jeg grinende, det med at det går fantastisk er en løgn, hvis jeg skal være ærlig går det ad helvedes til. Han griner kort.. hans smil er da ret cute. Det der tænkte min hjerne bare ikke, ohmygod.
"Kun hvis jeg må kalde dig Jamie" svarer han drillende. Normalt er der ingen der må kalde mig kælenavne, men jeg kan vel godt gøre en undtagelse.
"Aftale" svarer jeg, og rækker min hånd frem, for du ved at give hånd på det. Han tager sin hånd i min og ryster den kort. Jeg vender mig smilende om med et kort grin. Et ægte smil, det er sjældent det sker.

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

Såeh ja, jeg keder mig, men det er jo ikke ligefrem nyt lmao.

Håber i har haft en god ferie indtil videre (:❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now