|Kapitel 10 - Det skal nok gå|

601 19 3
                                    


It ain't over.

* Jasons synsvinkel *

Lige nu er vi på vej hjem til mig, og hvis jeg skal være ærlig har jeg aldrig været mere nervøs.
Jeg har aldrig haft nogen med hjemme, fordi de med det samme ville kunne regne ud, hvad der er med min far.
Men siden Alexander allerede ved det kan det vel være lige meget, nu er det eneste problem så bare at vi skal forbi min far.
Han ejer sit eget firma, så selvom han ikke dukker op på sit arbejde, er der ikke nogen der kan sige ham imod, så han kan teknisk blive væk så meget han har lyst til, hvilket pisser mig af.
Vores hus er gigantisk, min far tjener virkelig mange penge, selvom han ikke har fortjent dem.

"Er du okay Jason?" Jeg kiggede hen mod Alexander, jeg var ubevidst stoppet op foran huset, og stod bare og gloede på det.

"Ehm y-yeah, det er her" siger jeg stille, min stemme hakker en smule, hvilket irriterer mig en hel del.

"Wauw.. det er gigantisk" kan jeg høre Alexander mumle.

"Yeah.." svarer jeg, mens Jeg åbner porten, ja vi har en port, ret så åndssvagt.
Here goes nothing.
Vi går op af trapperne, jeg åbner døren og gør så plads så han kan gå ind.

"Det tog godt nok lang tid din h^reunge" kan jeg høre min far råbe fra stuen, han er helt klart fuld.
Alex stivner lidt ved siden af mig.
Jeg kan høre min far er på vej herud.

"Jeg skal nok klare mig, gå op af trapperne 3. Dør på venstre hånd, det er mit værelse, vent derinde " hvisker jeg lige så stille til Alexander, han gør som jeg siger og begynder at gå oven på.

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

I får et nyt kapitel allerede i dag, fordi jeg er flink.
Men jeg har lige skrevet kapitel 26 ikke?
Og jeg har stadig ikke fundet ud af om, Jason og Alexander, bare skal have en bromance eller?

Det føles lidt som om jeg lige skrev en spoiler, selvom jeg egentlig ikke gjorde lol.

Håber i har haft en god daggg❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now