|Kapitel 44 - Mr. Adams|

459 23 2
                                    


I just want your body, so let's keep this on the low.

* Jasons synsvinkel *

Jeg ville helst blive hjemme fra skole, men hvis jeg skal overtage hans firma, kræver det jo lidt at jeg faktisk går i skole.
Mine hænder ryster da jeg stiger ud af min bil, folk stopper og kigger på mig, men de siger intet. Med rystende hænder bevæger jeg mig ind mod mit skab, jeg spotter hurtigt Emily ved mit skab, jeg sukker og fortsætter mod mit skab.

"Jason?"
Jeg lader som om hun ikke er der, og fortsætter bare med at tage min matematik bog ud af skabet.

"Jason!"
Jeg begynder at bevæge mig mod matematik lokalet.

"FUCKING KIG PÅ MIG, NÅR JEG TALER TIL DIG JASON!"
Alle vender hovedet mod hende, og følger spændt mine bevægelser.

"Bare fucking stop." Siger jeg mens jeg slår mine hænder ind i skabet, så der kommer en lille bule i det.

"Men Jason- "

"STOP!"
Jeg river mig selv i håret, for at styre mit temperament.

"Bare stop okay?"

Jeg skynder mig mod matematik, jeg håber at jeg ikke møder flere på vejen.

Jeg kommer hen succesfuldt hen til matematik.

"Jason Harris til kontoret"
Bliver der pludselig sagt 30 minutter inde i timen, hvad har jeg gjort den her gang?

Jeg rejser mig op, tager min taske og bevæger mig mod kontoret.
Jeg banker stille på døren inden jeg går ind.

"Kom ind"

Der står 2 mænd derinde, rektoren og den anden ved jeg ikke hvem er.

"Ahh Hej Jason, det her er mr. Adams, mig og ham har et tilbud til dig, han gerne vil fortælle lidt om." Siger rektoren.

Jeg sætter mig ned på stolen, overfor dem.

"Jeg kommer fra en skole sang konkurrence, så jeg snakkede med skolens musik lærer, og han sagde at du var den bedste elev han har haft.- " siger Mr. Adams

" - så vi ville spørge om du kunne være interesseret i at repræsentere skolen?" Fortsætter rektor.

"Uhm.."

"Folk kommer ikke til at vide noget om det, vi vil gerne have det som en overraskelse, så folk først finder ud af det når du kommer på scenen."

"Ehmmm.. det kan jeg vel godt, det giver en bonus til mine karakterer ikke?" Spørg jeg.

De griner lidt. " det kan vi godt sige, selv om du ikke har brug for det, du er den person på skolen med bedst karakterer Jason" svarer rektor.

"Hmm okay, jeg skal nok gøre det"

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

Kun 6 kapitler tilbageee );

Fortsat god dag!❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum