|Kapitel 9 - Bamsebjørn|

599 23 2
                                    


I'm a mess for your love, it ain't new..💞

* Jasons synsvinkel *

Alex krammede mig, og jeg vidste ikke hvad jeg skulle gøre, så jeg lagde bare armene om ham, og gav han et kæmpe bjørnekram, det er først gået op for mig nu hvor meget jeg har haft brug for et kram.

"Er man lidt blød, under alt det der badboy pis?" Spørg Alex mens han griner.

"Pf nej" svarer jeg ham, mens jeg slår han på skulderen.

"Så siger vi det bamsebjørn" siger han mens han stadig griner.

"Det der har du bare ikke at kalde mig, når andre er i nærheden" siger jeg grinende, vi står stadig væk og krammer.
Jeg trækker mig forsigtigt ud af krammet.

"Skal vi pjække eller tage til time?" Spørg jeg.

"Vi må hellere tage til time bamsebjørn" svarer han.
Bamsebjørn det har bare ikke at blive permanent, jeg dør seriøst hvis han kalder mig det foran andre.

"Jeg finder et rædsomt kælenavn til dig også bare vent" siger jeg grinende, mens vi er på vej ud af rummet.
Hvordan blev vi venner så hurtigt? Han ved allerede mere om mig end nogen anden, men jeg ved intet om ham.

"Hey, skal vi hænge ud efter skole?" Spørg jeg ham.

"Okayyay, det kan vi godt, kan det blive hos dig tho'?" Spørg han.

"Der har aldrig været nogen hjemme ved mig, men du ved allerede mine hemmelighed, så det kan vi vel." Svarer jeg nervøst.

"Fedt!" Svarer han mens han smiler, hvilket smitter af på mig.

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

Okay, så jeg har kun lige skimmet det igennem, så hvis der er nogle ekstremt stavefejl, så undskylder jeg meget.

Mindre end en uge tilbage af sommerferien.. ):

Fortsat god fredag!❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now