|Kapitel 27 - Mit liv er officielt ovre|

518 19 1
                                    


I am lost

* Jasons synsvinkel *

Det var fredag aften, min far havde sagt at han ville snakke med mig, og altså, han er ædru, hvilket tyder på at han skal holde foredrag om hans firma, på direkte tv, det er sådan ca. Det eneste tidspunkt han er ædru, når han skal holde foredrag.
Min fars firma er verdenskendt, hvilket vil sige at han er en 'kendis' men ingen ved at han har en søn, fordi da han stadig var bekymret for mig, da jeg stadig var hans søn.
Ville han ikke have at min barndom skulle blive ødelagt, af paparazzier osv. Så han har holdt mig hemmelig for hele verden, ikke engang mine venner ved at han er min far.
De ved selvfølgelig at min far er rig men, de ved ikke at han også er verdens kendt.

"Jason" jeg kigger op og ser min fars ansigt, nybarberet, og han har et jakkesæt på, han ligner ikke en alkoholiker lige nu.

"Wassup farmand?" Siger jeg irriteret med en uskyldig tone.

"Jason, jeg har ikke tid til at du skal være barnlig. Jeg har tænkt mig at fortælle alle om dig i dag, da du kommer til at overtage firmaet en dag ud i fremtiden." Siger min far irriteret.

"Ehm hvad? Og hvilken ændring kommer det så til at skabe i mit liv?" Spørg jeg irriteret.

"Altså, du kommer muligvis ikke til at kunne gå på gaden, uden at få taget billeder hele tiden, folk kommer nok til at interviewe dig, og sprede rygter." Siger han som om det ikke betyder noget.

"Så med andre ord, mit liv bliver ødelagt?"

"Nejj, dit liv, kommer endelig til at starte for alvor" og med det, har han forladt rummet, og er på vej mod der hvor han skal holde foredrag.

Well, nu skal jeg så bare vente på alle folks reaktion på det her.

Mit liv er officielt ovre. Yay.

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚
Well, jeg ved ikke lige hvad jeg føler omkring det her kapitel tbh.

mEN JA VI HAR RAMT 2k reADS! oG 100+ vOTES THANKSKSKKSS.

Jeg venter på hjælp fra min lærer rn, og hun kommer AldRIG iSTG. Hun går forbi mig everytime, det er irriterende.

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now