|Kapitel 23 - Du forlod mig...|

526 18 0
                                    


Are you happy now?!

* Jasons synsvinkel *

Det er mandag morgen, og jeg er sådan set ikke i humør til at snakke med nogen, Brandon og Lewis sidder og snakker om et eller andet, hvor jeg faktisk ikke rigtig hører efter, sådan gik det faktisk halvdelen af dagen, altså indtil frokost i kantinen.

Alexander havde prøvet at tale med mig et par gange, men jeg havde bare givet ham den kolde skulder, og gået den anden vej.

B og L, (Brandon og Lewis) havde spurgt mig hvad der var galt et par gange,
jeg har bare haft mumlet et stille intet hver gang.

På vej ind i kantinen kigger alle på os.
Min læbe og mit øjenbryn er flækket, efter min fars slag i går.
Hvilket gør at der allerede er kommet rygter, om hvem jeg har banket den her gang.

Vi går ind til vores sædvanlige bord i midten, jeg ignorerer bare folks stirren, som sædvanlig.
Jeg er ikke sulten, så det eneste jeg laver er bare at sidde og stirre ned i bordet.

"Jay" kan jeg høre en velkendt stemme råbe, det har bare at være løgn.
Det er kun hende der kalder mig det, B og L kigger overrasket på mig, de er de eneste der kender til hende, og ved hvad hun hun gjorde.

"Clary" svarer jeg koldt.
"Gjorde jeg det ikke tydeligt nok i går, at jeg ikke gider fucking snakke med dig." Fortsætter jeg koldt, alle i kantinen er stoppet op, og kigger i stedet på mig og Clary.

"Awww babe, jeg ved du ikke mener det" svarer hun mig, og stiller jeg overfor mig.

" du skal ikke fucking babe mig, hvis du ikke husker det. Skred du fra mig, da jeg havde mest brug for dig, så du mistede rettigheden til at kalde mig babe, for længe siden." Siger jeg med hænderne knyttet, for ikke at smadre et eller andet om lidt.

"Du forstår ikke, jeg var nødt til det. Jeg ved du stadig elsker mig, husker du ikke 'Jeg vil altid elske dig lige meget hvad der sker' siger hun roligt, mens hun kører sin finger over min kæbe, hvilket gør min kæbe spændt.

"Du skal ikke røre mig, det giver mig lyst til at brække mig." Siger jeg koldt.
"Du forlod mig.. DU VIDSTE ALT! Og alligevel forlod du mig, du vidste hvad han gjorde, du vidste hvordan jeg havde det." Siger jeg højt, mens jeg prøver at kontrollere min stemme, så jeg ikke råber.

"Jay.. så slemt var det altså heller ikke." Så slemt var det altså heller ikke?

"Så slemt var det ikke?-

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

EEEKKEKEKE JEG HAR GLÆDET MIG SÅ MEGET TIL AT UDGIVE DE NÆSTE 3 KAPITLER LIKE I FATTER DET IKKE!
OG VI HAR OG SÅ RAMT 1500 READS LIKE OISJSIUHS THANK YOUUU
Jeg er lidt for hype ok.

Fortsat god dag! ❤️❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*حيث تعيش القصص. اكتشف الآن