|Kapitel 29 - Sir, er du Jason Harris?|

511 17 1
                                    


I need space..

* Jasons synsvinkel *

Jeg har brug for alkohol, Jennifer holder fest, men der kommer folk jeg kender til at være, og de ved hvad der sker, og jeg magter virkelig ikke alle de spørgsmål, men det er den eneste mulighed, fordi jeg gider ikke være herhjemme.

Jeg tager min mobil i lommen, og ignorerer fortsat alle notifikationerne. Jeg gider virkelig ikke skulle forklare mig lige nu.

Jennifer holder sin fest, i en eller anden bygning lidt længere inde i byen, jeg går derhen, jeg kommer alligevel ikke til at kunne køre hjem.

Halvvejs på vej derhen, bliver jeg stoppet af paparazzi. De begynder straks at tage billeder af mig, og jeg bliver fuldkommen blændet af blitzene.

"Er du Jason Harris" spørgsmålet gentager sig flere gange, mens jeg fortsat prøver at klemme mig i gennem dem, uden at besvare deres spørgsmål. "Sir, er du Jason Harris?" Spørg de igen.

"Ja, for fuck sake, må jeg komme igennem nu, der er noget jeg skal nå." Siger jeg irriteret.

"Hr. Harris, må vi stille dig et par spørgsmål" spørg den ene, mens han har en mikrofon og et kamera, stukket helt op i ansigtet på mig.

"I får 3 spørgsmål, og så skal jeg altså videre, i må selv finde ud af, hvem der får lov til at stille spørgsmålene" siger jeg endnu mere irriteret.

"Har du en kæreste?" Spørg den ene.
Jeg svarer med et simpelt nope.

"Glæder du dig til at overtage firmaet?" Spørg en anden.
"Ehm, det gør jeg vel, men der er jo nok et godt stykke tid endnu." Svarer jeg så flinkt jeg kan, mens jeg bare har lyst til at slå ham ned.

"Vidste dine venner noget om det her?"
"Nej, det gjorde de ikke, jeg har altid fået at vide, at jeg skulle holde det hemmeligt, indtil tiden var kommet." Svarer jeg, mens jeg allerede er på vej væk.

˚˚˚˚˚˚˚˚˚˚

Jeg kommer nok ikke til at kunne lægge op regelmæssigt i den her uge, så det kommer sådan lidt rodet lol.

Fortsat god dag!❤️

One day I'll be good enough - Dansk *AFSLUTTET*Where stories live. Discover now