Toprak Yenilmez
Sevdiğim kadın gözlerimin önünde bitti.
Tükenişini izledim, sayıklayışlarını izledim, gözlerimin önünde ölüşünü izledim,
Ve elimden hiçbir şey gelmedi..
Sadece sarıldım. Sarıldım ve onunla birlikte ağladım, onunla birlikte yıprandım, onunla birlikte öldüm, onunla birlikte bittim.
Ve elimden hiçbir halt gelmedi, sarılmaktan başka hiçbir şey yapamadım!
Günah olsa da sarıldım.
Rabbim affetsin ama dayanamadım.
Kollarımın arasında çırpınıyordu, tir tir titriyordu; kollarımın arasında ölüyordu..
Sonra titremesi kesildi ve bayıldı.
Sevdiğim kadın, kollarımın arasında bayıldı.
Son kelimleri ise..
İşte beni en çok yıkan onlardı.
'Toprak kurtar bizi.'
Kurtar diyordu.
Kurtarabilir miydim?
"Ömer ambulansa haber ver, hızlı ol." dedim. Olayın başlangıcından bu yana yanımda olan Ömer'e.
Ömer hızla telefona sarıldı, telaşla polisi aradı.
Bense öylece bekledim,
Hiçbir şey yapamadan.
Sonrası ise, her şey hızla gelişti.
Ambulans geldi hastaneye gittik, Ömer'e, Almira'nın telefonuyla babasını aramasını istedim o da aradı.
Öylece bekliyordum.
Sonra orta yaşlarda bir adam hızla odanın bulunduğu yere doğru geldi.
Almira'nın babası olmalıydı.
"Siz Almira'nın babasısınız değil mi?" dedi.
"Evet evet kızım nerede?" dedi.
"Sakin olun sadece stresten dolayı bayılmış olmalı." dedim.
"Stresten mi?" dedi ve yutkundu.
"Mert mesaj attı." dediğimde gözlerini açtı şaşkınca.
"Siz, biliyor musunuz?" dedi.
"Evet. Ben sivil polisim, kızınız kardeşimle aynı sınıftalar ben de olayla ilgilenmek için Almira'yla konuştum. Olayı anlatmasını istedim. O da anlattı. Olayla ben ilgilenmeye başladım." dedim, yutkundum ve devam ettim.
"bizim evin orada gördüm Almira'yı bu gece. Ne için orda olduğunu bilmiyordum ama çöküp ağlamaya başladığını görünce koşarak yanına gittim. Neden ağladığını anlamadım, kendinden geçmişti kendi kendine bir şeyler sayıklıyordu. Elindeki telefonu gördüm telefonu açıpnmesajı da görünce neden ağladığını ve neden kendinden geçtiğini öğrendim. Sonra ise bayılınca buraya getirdim." dedim zorla.
Karşımdaki adamın gözlerinin dolduğunu gördüm. Kızı için çok endişeliniyor olmalıydı. Canım yanıyordu.
Ağlamak istiyordum.
'Toprak kurtar bizi' demişti.
Rabbim yardım et, canının yanışı canımı yakıyor!
Doktor odadan çıktığında yanına doğru hızlı adımlarla ulaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah'ın Gri'si (Tamamlandı)
EspiritualSiyah bir tablo. Gri'ye hasret siyah bir tabloyum, tam 3 yıldır. Gülümsemeyi bile kendine yakıştıramayan o simsiyah kız. Peşimde bir piskopat, her an ölüme sarılabilecek uzaklıktayım. Herkesten uzakta, kapkara bir noktayım. Fakat beni kaygıya düşür...