Dar po 4 savaičiu.
Noros pov*
Pagaliau pasveikiau ir už tai turiu dėkoti ne kam kitam,o savo šeimai.
Šiandien ta lemtinga diena, kai pakalbėsiu su Harry,kad noriu jo taip dažnai čia nematyti, todėl persikraustau į Bradforda, ten turiu puiku darbo pasiūlima. Ir tai visai netoli Sevendo miestelio kuriame dabar gyvenu.
- Nora? - Mano kambario dūrys prasivėrė, uż jų išvydau savo vaiko tėva. - Kvietei mane?
- Tai Harry, užeik. - Tariau mano balse girdėjosi jausulio gaidele. Harry atsisėdo ant lovos šalia Niall ir ėmė su juo žaisti, dar nei kart nemačiau, kad jo akys taip blizgėtu. Man bus gaila išskirti juos, bet aš privalau, negaliu ir vėl paslysti, isipainioti į Harry pinkles, kad jis kada panorėjas vėl mus paliktu.
- Harry. - Vaikino žvilgsnis nukrypo į mane. - Matai, kai tu mus palikai aš labai daug iškenčiau, be pinigų, be pastogės ir au naujagimiu ant rankų man buvo labai sunku. Ir štai aš vos nemiriau, šis miestelis man paliko daug nuoskaudu ir žaizdu, tad aš daugiau to nenoriu ir persikraustau į Bradforda. Ten gavau puiku darbo pasiūlima, tad jau rytoj išvažiuoju. Suprantu, kad tu nenorėsi palikti Niall, tad kada panorėjęs galėsi jį aplankyti. - Vaikino žvilgsnis buvo neaišku, sumišęs, bet jis įdėmiai klausėsi kiekvieno mano ištarto žodžio. - Tad tiek tau tenorėjau pasakyti. - Vaikinas žadėjo jau prabilti, bet nepasakęs nei žodžio įdėmiai apie kažka mąstė.
- Gerai Nora. Aš suprantu, tu nori gyventi kitur. Gali važiuoti aš tau leidžiu, bet Niall liks čia su tėvu manimi. - Ramiu veidu tai ištarė Harry.
- Jokiais būdais. Palikai mus sunkiausis akimirka, be pinigų, be pastogės virš galvos ir po dvėjų sunkių metų mums su Niall drįsti grįžti ir vadinti save jo tėvu? Aš negaliu patikėti... - Buvau susinervinus, jis visiškai nepasikeitė.
- Arba taip arba per teismus aš gausiu Niall globa ir tada pažadu tu niekada jo nebepamatysi. - Tai jis tarė su šiek tiek pikčio. Kokia jis teise turi manyti, kad gali iš manęs atimti sūnu.
- Tau nepavyks. Tu su juo nebuvai tuos du metus. Tau nepavyks gauti jo globos! - Pakėliau balsą.
- O tu nepamiršai, kad tu neruri nieko, nei saligu auginti vaika, nei nuolatinio darbo, o aš garsus verslininkas. Ir be to turiu įrodimu apie tavo praeiti. Tai manau, kad teisėjas tikrai neleis aukti Niall su mama kuri parsidavinėja ir dirba naktimis! - Užriko jis. Niekas ang manęs nerėks. Ašaros pradėjo kauptis mano akyse, neusitvardžiusi trenkiau jam.
- Dink iś mano kambario! Dink iš mano namų! Ir maldauju dink iš mano gyvenimo! - Pradėjau rekt nesitvardžiau, norėjau tik vieno, kad jis dinktu.
Niall ėmė verkti nuo mūsų balsų. Paėmiau jį į glėbi ir pradėjau ramint. Žvelgiau į žalias lyg smaragdas akis.
- Prašau dink. - Harry pakilo ir dingo iš kambario. Negalėjau tvardidi ašaru, priglaudžiau savo mažyli dar labiau ir tyliai raminau jį. Niekas iš manęs jo neatms. NIEKAS.
************************************
Niall užmigo. Pavargus buvau ir aš. - Naktį mes dingsim iš čia. Girdi mažyli, dingsim ir niekas mūsų neišskirs. Atsiguliau šalia angelėlio ir nusistačius žadintuva ties 3:00 nakties ėjau nusnūst.3:00 nakties vis dar Noros pov*
Pažadinau Niall. Mano laimei jis neverkė. Susirinkau visus daiktus ir palikau laiška visiems net Harry paaiškindama kodėl aš taip pasielgiau. Negaliu vykti į Bradforda Harry mane ten greit suras. Tad užsisakiau bilieta į Britanija Londona. Važiuosiu pas savo gero draugo Semo. Viskas jau sutarta.
Patiliukais palikau namus ir staigiai viską susimetus į mašina. Prisegiau Niall prie kėdutės ir isėdus, staigiai užvedżiau mašina, moviau iš kiemo taip greitai kaip tik galėjau. Važiavau link oro uosto kuo greičiau,bijojau kažko, bet pati nežinojau ko tiksliai.Lėktuve.
Jau ramei sėdžiu lėktuve ir laukiu pakilimo.
Pradedam kilti! Ate Senvende. Ate kančios. Ate suknistas Styles. Ir labas naujas gyvenime mano svajonių šali, Britanijoje.
YOU ARE READING
Dark Styles
Romance- Aš tave atleidžiu Nora. - Ką tu negali taip pasielgti! Tai mano mamos baras. - Buvo.... Jis ne be jos, nes ji mirė. Ji mirė nuo gėrimo ji alkoholikė! - Nedrįsk taip kalbėti apie mano mama. Visi žino, kad ji mirė nuo galvos auglio! - Nora visi ži...