Dark Styles -23-

358 11 1
                                    

Noros pov*

Lėtai ranka slinkau link jo "pasididžiavimo,, švelniai jį paėmus į ranką suspaudžiau, mano ausis pasiekė aimana. Po lėto pradėjau judinti ranką, taip dar labiau įjaudindama Harry. Vis greitinau ir lėtinau judesius, prikandau lūpa kai jis visu savo kūnu prisirėmė prie manęs, pasilenkęs tyliu ir gašlių balsu man sušnabždėjo "aš tavęs pasiilgau,, jo lūpos palietė manasias, tas jausmas, jausmas kurio nemoku apsakyti... Tai lyg srajotum ant debesų. Jo putlios lūpos pradėjo jūdėti ant manujų, atsakiau į bučinį ir jį pagilinau. Užšokus ant jo pajutau Harry šmaigžčia šypsena, jis nieko nelaukęs įėjo į mane. Suaimanavau Harry tiesiai į lūpas. Jis pagreitino judesius, su kiek vienu jo aštresniu ir gylesniu judesiu, mano lūpas palieka vis garsesnė aimana. Jaučių kaip po truputi artėju prie orgazmo, pats laikas panaudoti to ko išmokau užsiėmimuose "sexas su vaikinu" pavadinimas neorginalus, bet judesiai verti dėmesio. Isisiurbiau jam į lūpas ir atlikau dubens pasukimo judesi. Iš Harry reacijos matau, kad jam tai patiko, atlikau kita judesi, Harry garsiai suaimanavo, jis vis stipriau krušo mane, priversdamas mane nebetverti savo kailyje, aš jau beveik prie palaimos. Įėjęs dar kelius kartus jis man sukėlė neapsakoma orgazma. Suglebau ant jo, patraukiau savo plaukus nuo veido ir atsisukau į Harry, nusišypsojau iš jo mimiko, jis buvo toks atsipalaidavęs ir laimingas. Nušokau nuo jo ir nieko nesigėdidima nuoga išėjau iš vonios kambario, Harry pasiliko nusiprausti. Nupėdinus prie spintos apsirengiau ir nuėjau prie veidrodžio. Šį syk atidžiai isižiūrėjau į savo veida, man niekada nepatiko mano kūnas, bet dabar dabar jaučiuosi laiminga ir visa tai dėl tos garbanu kupetos.

Harry pov*

Išėjau iš vonios ir atidžiai stebėjau Nora, ji atrodė labai gazdinačiai ir tuo pačiu juokingai ir nuostabiai stovėdama ir atidžiai stebėdama atvaizda veidrodyje.

- Atrodai kaip anabelė? - Spėcialiai erzinau ją. Ji atsisuko ir pradėjo juoktis, nesupratau iš ko.
- Na bent jau ne man reikėtu susitvarkyti savo ševeliura. - atrėžė. Pradėjau juoktis.
- Iš ko žvengi asile? - Paklausė rišdamasis plaukus.
- Dar prie mėnesį sakei, kad gyvenime man nekirpt savo plaukų. - Pasakiau
- Aš daug ką sakau.
- Bet ne visada į tema.
- Nori pradėti kara? - į mane parskrido pagalvė.
- Karas prasideda.

NUOMONIUUU♥️♥️♥️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 20, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Dark StylesWhere stories live. Discover now