Dark Styles -9-

416 12 2
                                    

Harry pov*
Ji laiminga tai gerai, tai mano plano dalis. Priversti ją vėl mylėt mane, o vėliau tiesiog atimti Niall iš jos ir sužlugdyt.
- Harry? - Iš tranco mane pakėlė Noros balsas.
- Taip?
- Viskas gerai?
Taip. Einu į duša - Nelaukęs Noros atsakymo palikau ją ir nužingsniavau išdimaudyti. Išsimaudęs apairengiau ir tik spėjas išeit iš vonios kambario mano ausis pasiekė Noros balsas.
- Niall nori į atrakcijoju parka.
- Gerai. Eime - Pradedu žilngsniuot link durų kai mane sustabdo sugriebimas už rankos.
- Nora ką tu darai?
- Niall eis su aukle. - Puiku bus puiki proga staigmenai. Pagalvoju.

######
Niall išėjo. Pradedam plana. Nora stovėjo prie spintelės ir kažka apžiūrinėjo kai priėjau prie jos ir atsukęs prirėmiau prie tos pačios spintelės.
- Harry ką tu da... - Užtildžiau ją bučinių ji iš kart atsakė, nieko nelaukęs nuverčiau viską nuo spintelės ir ant jos pasodinau Nora. Liečiau jos kūna ir sodriai bučiavau į lūpas, jos maikutė jau seniai gulėjo ant žemės kartu su mano, dailiai atsegiau lėmenėle ir ją numovęs godžiai čiulpau jos spenelius vis sugrįždamas prie lūpų.
Nukėlęs ją nuo spintelės dailiai nunešiau ant lovos, užguliau ją ir vėl isisiurbiau į lūpas, bučiavau kakla vis leisdamasis žemyn. Nieko nelaukęs atsikračiau Noros  šortuku ir užkišęs ranką už kelnaičių paliečiau jos jautra vietele, Nora suaimanavo, įėjau į ją dviem pirštais ir pradėjau juos judinti, Noros lūpas palikdavo vis garsesnės dejonės. Atsikratęs likusių rūbų įėjau į ją ir pradėjau judėt kai staiga Nora apvertė mus leisdama man įeiti visu gyliu, nieko nelaukus ji pradėjo jodinėt,  paėmiau ją už  klubu ir padėjau jai judėt.
- Harry aš tuoj!
- Ateik pas mane.
- Harry... po velniais Styles! - Mergina pajutus orgazma nukrito ant manęs apvertęs mus įėjau dar kelis kartus ir baigiau jai ant pilvuko. Nusiridenes nuo jos bandžiau atgauti kvapa,ji nuostabi.
- Tu nuostabi mažyte. - Tariau ir paglosčiau jos susitaršiusius plaukus, mergina apdovanojo mane šypsena ir atsigulė ant mano krutinės. Man buvo gera ją justi šalia.

Noros pov*
Gulėjau Harry glėbį ir braižiau nematomas figuras jam ant krutinės, jis turi daugiau taturuočiu nei seniau, bet tai man dabar nebuvo svarbiausia, mano galvoje knibždėjo klausimas kurį bijojau ištart, bet sukaupus visą drąsą prabilau:
- Harry.
- Taip saulyte?
- Man baisu to klaust ir gadinti šia akimirka, bet dėl ko tu mus palikai? Atrodė viskas gerai, bet tada  nieko nepaaiškinęs išvykai ir palikai mane nežinoj.
- Darling galim dabar apie šitai nekalbėti?
- Gerai. - Nenorėjau su juo pyktis ypač dabar,kai meilė jam nugalėjo mane ir aš jo glėbyje.
- Mažute.
- Taip?
- Man irgi rūpi vienas klausimas. Kodėl man grįžus tu pabėgai?
- Harry... aš nepabėgau aš išvykau, ned norėjau užmiršti visas nuoskaudas ir kančias,taipogi mūsų gimtasis miestelis ne Niall. Aš nenoriu,kad jis auktu taip kaip augom mes.
- Nora, bet mes buvom laimingi.
- Laimingi? Ten kiekviena naktį vykdavo muštinės ar šeip girti žmonės klaidžiodavo gatvėmis. Ten mane išprievartavo ar pameni? Ten mane pavertė kekše... - Nesulaikiusi skausmo ašarų pravirkau. Harry staigiai pakilo ir žvelgė į mano ašarotas akis, nieko nelaukęs nuvalė ašaras ir tarė:
- Nurimk aš su tavim ir niekada tavęs nepaliksiu.

Hazz pov*
Matydamas jos ašarotas akis suminkštėjau. Negaliu matyti kaip moteris verkia, o ypač kai galime sakyti to priežastis aš, negaliu atimti Niall... tik ne iš jos.

Dark StylesWhere stories live. Discover now