Dark Styles -22-

232 10 2
                                    

Nora*
Sėdėjau ant kėdės virtuvėje ir galvojau apie tai kas šiandien įvyko. Aš oficialiai nužudžiau žmogų po 5 metų pertraukos. Uhuu.

Harry*
Nora net neisivaizduoja kas jos laukia, gal taip ir neturėčiau sakyti, bet iš tikro kažkiek džiaugiuosi, kad Niall ne namuose,taip... taip aš grįžtu jau vakare būsių namuose.

Nora*
Mmmm kaip gera kartais pabūti vienai savo namuose ir atsipalaiduoti putų vonioje. Taip mėgavausi šia akimirka, kai staiga pajutau švelnius prisilietimus ant savo kūno. Išsigandusi staigiai atsisukau ton pusen kur tikriausiai ir stovėjo žmogus, vos nemiriau iš laimės pamačiusi Harry. Aš jo taipp pasiilgau!
- Harry!
-  Mažyte! - Staigiai puoliau jam į glėbi ir jo tvirtos rankos apglėbė mano liemenį. " Nesitikėjau tavęs čia,, sušnabždėjau jam į marškinėlius.
- Nesidžiaugi manę čia matydama? - Atsitraukęs patempė lūpą mano garbanėlė.
- Aišku džiaugiuosi. - Pasakiau su šypsena, bet greit pradėjau juoktis iš jo marškinėlių, kadangi nuo mano šlapios kūno jie buvo kiauriai  peršlape.
- Oo tau tai atrodo juokinga? - Nusimaivė garbanius parodęs į marškinėlius.
- Truputi. - Nusijuokiau. Vaikinas daugiau nieko nesakė ir nusimovė marškinėlius, o vėliau ir visus kitus rūbus.
- Ką tu darai? - Nustačiau kuo rimtesnę mina.
- Ruošiuos su tavimi mėgautis vonia.
- O kas sakė, kad aš to noriu? - Bandžiau atrodyt kuo rimtesnė, bet juokas beveik jau "virto,, man iš burnos.
- Ojj tai va kaip mes dabar žaidžiam. - Harry staigiai priartėjo prie manęs ir aš traukdamasis atsirėmiau į šaltą lyg ledas siena.
- Būtent taip. - Pasakiau gundančiu balsu.

Harry*
Ji mane erzina. Hmmh bus įdomiau nei maniau. Nieko nelaukęs pasilenkiau prie pat jos lūpų ir kai ji jau ruošėsi įsisiurbti į mano lūpas aš staigiai atsitraukiau.
- Ėėė! - Patempė lūpa princesė.
- Taigi sakei, kad manęs nenori. - Pasakiau nusijuokdamas. Staiga pajutau jos ranką slenkančia mano pilvo presu žemyn.
- Aš galiu atsilaikyti, lieka vienintelis klausimas, - ar tu gali? - Mano kūnu nubėgo šiurpuliukai. Staiga...

Žinau, kad užmušit mane už tai, kad ilgai nekėliau ir kad nustojau rašyti zokoj vietoj, bet srr♥️ like ir dalinamės su drgs. Komentuojam ar patiko! ♥️ Ir ar norit naujos. ♥️ Kita diena bus ilgesnė, srr už klaidas, bandau grįžti į ritma.

Dark StylesWhere stories live. Discover now