Noros pov*
Sėdėjom kavinei ir laukėm kol Niall baigs valgyt ledus, gera matyti Hazz, kad ir kaip to pripažinti nenoriu,o ir Niall laimingas. Gal jis viska pamirš? Ir leis mums ramiai gyventi?
- Niall,eik pažaisk ten truputi,matai ten yra vaikų. - Harry lyg skaitydamas mano mintis nusiuntė Niall pažaisti. Kai berniukas nuėjo prabilau.
- Hazz atleisk,kad pabėgau. Gal galim viska pamiršti? - Paklausiau su viltim.
- Tu manai aš tai lengviai šitai paliksiu? Aš visus supistu metus ieškojau tavęs,o kai pagaliau radau, manai leisiu gyvent ramiai? Nė velnio kentėsi Nora, kentėsi taip kaip dar nekentėjai. - Jo atšaurus balsas skrodė mano oda, ir privertė drebėti. Niekada nemačiau šitokio Harry, jis buvo ne toks. Kas jam atsitiko?
- Žinau... bet gal ga...
- Nė nesakyk to ne bus, gali net negalvoti apie tai. Ir be to šiandien Niall pasiimsiu aš. - Taria lyg niekur nieko,ne už ką neleisiu jam to padaryti. To nebus.
- Ne. NĖ NEGAL...
- Tu manai man rūpi tavo nuomonė, čia buvo ne klausimas, o pasiūlimas, jei nenori, kad nukentėtu tavo artimi žmonės.
- Ką?
- Oj gal ne taip pasakiau. Vienas skambutis ir Sem dinks. - Mano akyse kaupėsi ašaros, negalėjau patikėt tuo kaip jis su manim kalba, galvojau, kad blogiausia jo pusė jau mačiau, bet pasirodo klydau. Negaliu palikti jam Niall, žinau, kad jis jo nenuskriaus, bet gali išsivešti, o to aš nenoriu.
- Gerai. Tu gali pasiimt Niall, bet su 2 salygom.
- Ir kokios jos?
- 1. Daugiau niekada, niekada negrasinsi ir nesikesinsi į mano artimus. 2. Aš važiuoju kartu su Niall. - Tikėjausi, kad jis nusileis ir man nereiks vykti pas jo, bet...
- Gerai man tinka. -Su šypsena taria jis. Oj kai aš norėčiau išdaužyt jo tuos dantis, gal tada manęs nenervintu. Tai aš esu pikta, ned katik buvo grasinama mano artimiems, gausiu vykt pas to abigalvio, o labiausiai tai,kad man tai patinka, nes vis dar jį myliu. Negaliu įkliūt į tai, bet koks romanas su Harry Styles neš man bėda. Tai turiu prisiminti visada.
##########
Viešbutyje. ( nepasskosiu,kaip jie atvyko, nes ir taip viskas žinoma ir suprantama)Harry pov*
Noros mimika buvo verta milijono,kai ji pamatė mano apartamentus, ji iš kart nupėdino į miegamajį.
- Viena lova? - Paklausė lyg niekada kambarį nebūtu mačius vienos lovos, o ne daugiau.
- Taip. Jei nepamiršai aš čia gyvenu vienas.
- Tai kur miegos Niall?
- Jam bus parūpinta vaikiška lovelė.
- O kur miegosiu aš? - Paklausė buku žvigsniu. Ji tiktai kartais moka prajuokint, nesusilaikęs nusijuokiau.
- Čia. - Parodžiau į dvigule, plačia lova.
- O tu?
- Irgi čia. - Jos akys vos ant kaktos neišlipo.
- Baig juoktis! - Sušuko kai aš vos nedusau nuo juoko. Neužilgo sulaukiau pagalvės į galvą.
- Ak tu taip! - Sušukau ir pribėgias pradėjau trankyti ją pagalvę. Ji prašė liautis,tada staiga pagriebė dar viena pagalve nuo lovos ir pradėjo mane trankyti. Niall nieko nelaukęs irgi čiupo pagalvę tai pat susimokė prieš mane.Noros pov*
Po tiek daug laiko pagaliau jaućiausi laimga, negalėjau tvardyt juoko, nuslėpt šypsenos. Į ora skaldė pluksnos ir tai dar labiau padarė šia akimirka tobula. Nė nepajutau kai Hazza prisitraukė mane ir isisiurbė į lūpas, atsakiau negalvodama.
- Tėvelis sugaludė savo lupytes su mamytės. - Abu atsitraukę pradėjom juoktis. Tai buvo tai ko aš taip ilgai norėjau, tai buvo tobula akimirka ir man nesvarbu jei bėdos spaus ateityje, jei Hazz bandys atimti Niall. Pirma kart man buvo tai nesvarbu, pirma kart aš mėgavausi akimirka. Pirma kart, mano protas buvo švarus ir skaidrus. Pirma ir nepaskutini kart pamilau Hazz iš naujo.
YOU ARE READING
Dark Styles
Romance- Aš tave atleidžiu Nora. - Ką tu negali taip pasielgti! Tai mano mamos baras. - Buvo.... Jis ne be jos, nes ji mirė. Ji mirė nuo gėrimo ji alkoholikė! - Nedrįsk taip kalbėti apie mano mama. Visi žino, kad ji mirė nuo galvos auglio! - Nora visi ži...