Dark Styles -6-

407 11 0
                                    

Po 1 metu.....
Harry pov*
Vargau tiek ilgai kol radau ta kale, dabar tikrai esu pasiryžęs atiimti Niall.
Užsisakuau bilieta į Londona ir laukiau savo skridžio.
########
Londonas visada man labiau patiko nei kokios kitos sostinès. Čia vėsu, o aš mėgstu šalti ir skausma, kad ir kaip nenorėčiau šito pripažinti, bet tapau senuoju savimi,o tai tikrai nėra gerai ir dėl visko kalta ji... Nora Nikola Horan.

Noros pov*
- Semai, Niall aš jau namie! - Sušukau ir išgirdau bildesį, netrukus pasirodė du mano mylimiausi virukai. Niall ir Semas.
-Mama! - Nuo mažojo savo berniuko gavau stiprų apkabinima. O nuo Semo bučki.
Daug laiko prabėgo nuo mano pabėgimo,nethi visi metai. Tad negalėjau stovėt vietoj reikėjo judėt pirmyn. Žinojau,kad Semas man neabejingas, o tai,kad jis gali padėti pamiršti Harry buvo puiki įdėja. Neslėpsiu,jo vis dar nepamiršau, kad ir kaip jis būtu pasielgęs.

Autoriaus žodžiai: Šie du jaunuoliai nesusimąstė kaip jiems vienas kito reikia. Nors jie sakydavo,kad nekenčia vienas kito, širdį abu žinojo, kad tai netiesa. Jiems vienas kito reikėjo visą šį laiką, visą gyvenima jie laukė vienas kito, o kai likimas juos suvedė, jue viską sugadino, bet nėra nieko to ko negalima ištaisyti tiesa? Tad gal jie pagaliau suprask kaip jie vienas kitam reikalingi?

Harry. Gulėjau savo aprtamentuose ant lovos ir skaičiau dokumentus apie vaiko teises, bei globa. Taipogi dar prie viso šito,inforamacija apie Nora.
Informacija buvo kaupiama visus metus. Atverčiau blanka.
Vardas pavardė: Nora Nikola Horan.
Gimimo metai: 1998 -08 -16
Vaikai: 1 vaikas, berniukas vardas Niall Edward Horan.
Santikiai su priešinga litim: Vaikinas Semas Jochanas Dreilas.
,,Pala ką? Ji susitikinėja su kažkokiu Semu? Tikiuosi tai ne tas pimpagalvis jos vaikystės geriausias draugas." Pagalvojau ir tesiau skaitima.

Gyvenamoji vieta: Didž. Britanija: Londonas.
Adresas: dar nežinomas
Velnias ir kodėl jie neisiaiškina koks Noros buto adresas? Velnias, velnias, velnias. Visi metai. Visi sup***i metai ir jie dar neisiaiškino kur ji gyvena! Na Nora nuo manęs nepasislėpsi,iškasiu tave net iš po žemiu jei prireiks!

Dark StylesWhere stories live. Discover now