Dark Styles -14-

335 7 0
                                    

Harry pov*
Nora pradėjo rėkt ir šokinėt iš laimės, staigiai prabėgus pro mane pradėjo šaukt moterišką vardą, atsisukau pažiūrėti kas ten.
Nora buvo apsikabinusi išvaizdžia žaliaake,jos plaukai buvo raudoni ir jai tai be proto tiko. Nieko nelaukęs nužinksniaviau pas jų.
- Sveikos panelės. - Priėjas tariau.
- Ai taip Hazz čia Sara, mano vaikystės geriausia draugė. - Tik dabar pamačiau, kad ant jos nosies ir skruostu buvo ryškios strazdanos, tai jai suteikė dar daugiau sesualumo.
- Malonu susipažinti. - Taręs ištiesiau ranką.

Noros pov*
Kas per velnias? Tik spėjau Harry supažindinti su Sara jie jau maloniai šnekučiuojasi mane palikę nuošali. Jis tikras šiknius. Eičiau namo, bet nežinau kelio iš čia. Šudas...
- Na ką mažoji lepunėle buvai jam tik laikinas žaisliukas. - Prie manęs priėjo ta blondinė kuri flirtavo su Hazz.
- Atsiknisk. - Tarus apsisukau eiti, bet buvau pagauta už plaukų. Ta mergina nežino su kuo turi reikalų.
- Paleisk. - Tariau susinervinus.
- Mieloji isiklausyk Harry yra mano,ir jokios lepunėlės jo iš manęs neatims. - Ji sušnabždėjo man į ausį.
- Pasilik Styles man nesvarbu, bet yra viena problema... tu mane sunervinai. - Tariau pro sukastus dantis ir sukriebus jos ranką kuria ji laikė mano plaukus apsisukau aplink ašį. Taip ištraukiau savo plaukus jai iš nagu ir užlaužus jos ranką pastūmiau, ji neišlaikius pusiausviros pargriuvo. Apsisukau eiti, kai buvau atsukta į ta kekše, ji nieko nelaukus trenkė man antausi. Man perštėjo skruosta atsisukau į ją ir trenkiau iš kumščio į veida ji pargriuvo nieko nelaukus ėmiau ją talžyt.

Harry pov*
Ji gana miela ir žavi bei sesuali, bet ji ne mano Nora.
- Harry! - Išgirdau rėkian Deil. Kas jam benutiko? - Harry. Tavo ta mergina kuria atsivežei ji talžo Rebeka.
- Kur ji?
- Prie dj. - Daugiau nieko nesakęs pasileidau bėkt link tos vietos. Prasibrovęs pro žmones pamačiau kraujuojančia Rebeka ir Nora kuri tampė ją už plaukų.Nieko nelaukęs atplėšiau Nora nuo jos ir pradėjau vestis toliau nuo tos vietos. Ji vis šaukė, kad ją paleisčiau ja, ji Rebekai plaukus nuraus ir pnš. Pasivedžiau ją šiek tiek toliau ir pastačiau ant žemės. Žvelgiau į jos akis, jos buvo pilnos nusivilimo, liūdesio susimaišiusio su pykčiu.
- Kodėl neleidai man jai plauku nuraut? Be jų jai būtu geriau. - Tarė piktu balsu.
- Nes pažystu tave. Ir žinau, kad merginas kurios ižeidė kažka ką tu myli gali net užmušti . - Tariau nusišypsodamas.
- Gerai, kaip iš čia grįžti iki viešbučio? - Sulaukiau klausimo kurio nesitikėkau.
- Nora kas tau? Kodėl nori iš čia dinkti?
- Kad nematyčiau tavęs. - Tai tarus ji apsisuko ir žinksniavo kur akys matė.
- Nora. Palauk. Kaip suprasti? Ką padariau blogai?
- Paklausk Saros. - Atsisukus išbyškino manoji pikčiurnėlė. Mane suėmė juokas. - Nesijuok kvailį,tai nejuokinga.
- Nora, Sara graži, bet ji tai ne tu. O aš daugiau nieko ir nenoriu kaip tik tavęs. - Tariau nusiraminęs. Merginos veido mimika pasikeitė ir pasirodė šypsena.
- Išgraušk. - Tarė ir susiraukus parodė vidurini piršta. Ahh va čia ta manoji pikčiurna kurios negalėjai niekaip nuraminti.
- Nora. Tu iš čia negrįži, nežinai kelio, o jei eisi kur akys veda pasiklysi. Eime atgal, greit galėsime vykti namo. - Mergina sustojo ėjusi, apsisuko ir greit praėjus pro mane nužinksniavo link veiksmo vietos. Apsisukęs pasivijau ją ir ėjau greta.

Noros pov*
Pykau ant jo, pykau ant tos peroksidinės blondinės, pykau ant Saros, pykau netgi ant savęs. Atrodė lyg visas pasaulio pyktis dabar tuno manyje.

Stovėjau prie Styles motociklo ir laukiau kol jis man parneš gėrima. Tolunoje pamačiau jo ševeliura ir nusišypsojau pati sau. Kai jis priėjo nužiurėjau jį nuo galvos iki koju. Pripažinsiu garbanėlė dabar atrodė dar karščiau, plaukai dar labiau susivėle, ant kaktos matėsi prakaito lašeliai, lupos buvo šiek tiek pravertos, dabar jis buvo be kožos tad isiryškino visi jo raumenys.
- Atsigaivink, nes tave net išmušė prakaitas, bežiūrint į mane. - Kaip visad Hazz replikos dėl nužiurinėjimo.
- Gal nebūk toks karštas tada manau ir prakaitas nemuš. - Tariau paiimdama coco cola buteliuką jam iš rankos.
- Ar ne? - Hazz priartėjo prie manęs taip, kad net jutau jo kūna savuoju. Jis žvelgė gašliu, geidulingu žvigsniu. Netrukus pajutau jo lūpas ant savūjų. Prisitraukiau jį dar arčiau ir pagilinau bučinį.
- Harry lekntynės tuoj prasidės!
- Tuoj atvažiuosiu! - Tarė trumpam atsitraukęs ir vėl mane pabučiavo. Nutraukiau bučini, Harry žiūrėjo sutrikęs.
- Tu lenktiniausi?
- Taip, ar kas ne taip?
- Hazz aš nenoriu,kad tu rizikuotum
- Nora, lenktiniauju ne pirma kart, nesijaudink ir palaikyk mane. - Tai taręs jis sujungė mūsų lūpas trumpam bučinui ir atsitraukęs uždėjo man šalma po to užsidėjo kita šalma ir jis pats. Bijojau, žvelgiau į jo akys su baime.
- Tiki manim?
- Tikiu.
- Tad pasiruošk šį vakar gerai padūkti, nes pergale reiks atšvest. - Tarė nusijuokdamas.
- Hazz, bet...
- Nora nesijaudink prašau.
- Gerai. - Tariau. Jis atsiėdo ant motociklo jo pavisdžiu pasekiau ir aš. Nieko nelaukęs jis nuvažiavo link minios. Sustojęs leido man nulipti ir nuvažiavo prie trasos.

Harry pov*
Nuvažiavau prie kitu. Pala čia lenktynės porose? Apsižvalgęs paklausiau savęs. Fak..
- Harry gal trūksta porininkės? - Išgirdau Rebekos balsą. Tai buvo tik karta, o ji vis neatsikabina po velniais.
- Taip Rebeka, gal gali duoti savo dirža? - Paklausiau merginos. Ji man ištiesė dirža, paėmes jį apsisukau ir nuvažiavau prie Noros.
- Ar būsi ši vakar mano porininkė? - Paklausiau jos su viltimi. Mačiau baime jos akyse.
- Hazz aš to nedariau jau daug metų. - Tarė ji.
- Bet niekada nevėliu vėl pradėti. - Tariau. - Prašau Nora. Ar pasitiki manimi? - Ištiesiau jai ranka.
- Velniai grieptu taip. - Tarė ji ir isikibus man į ranką užlipo ant motociklo. Padaviau jai dirža.
Grižę į trasa davė ženkla, kad viskas gerai. Nora ir kitos merginos nulipo nuo motociklu ir atsistojo už jų. Neužilgo buvo duotas startas pasiruošti, merginos užlipo ant motociklu ir apsijuosė diržais su partneriais. Viską atlikę laukėm starto pradėt važiuot. Nora stipriai apsikabino mano liemenį ir trumpam galva padėjo ant nugaros. Atsitraukus isikibo į gala. Tokios taisyklės. Merginos atpsijuosia diržais ir jokiais būdais negali liesti vairuotojo rankomis, bet čia bent jau merginoms nereikia sėdėti atbulai,kaip viksta kitur, tai savižudžiu lenktynės. Nors ir čia ne kitaip, bet bent jau saugiau.
- Pasiruošus paskraidyt?!
- O taip amigo! - Suriko Nora. Tuo pat metu buvo duotas startas ir mes visi spaude gaza nulėkėm trasa.

Dark StylesWhere stories live. Discover now