Harry pov*
Bėgiojau parke kai pradėjo skambėti mano telefonas, sustojęs atsiliepiau.
- Klausau?
- Pone turime infomacijos apie panelės Noros Nikolės Horan buvimo vieta. - Ant mano veido išaugo šypsena. Pagaliau.
- Na ir?
- Ji gyvena Tolin cherso avenju, daugiaauščio numeris 105, butas 45, 7 aukštas.
- Puiku,dar kažkas?
- Ne pone.
- Gerai. - Padėjas ragelį bėgau atgal iki viešbučio. Na ką Nora susitiksi su bloguoju manimi.Noros pov*
Vaikščiojome po miesta su Semu, Niall it jo aukle.
Aukle eime čia! - Niall pradėjo aukle temptis į žaislų parduotuve. Tuo pat tarpu mano akys užliuvo už garbanotu plaukų vaikino. Jis atrodė lygiai taip pat kaip Hazz. Jis bėgo nuleidęs galvą ir štai mūsų žvigsniai susitiko. Jis sutojo bėgias ir priėjo prie mūsų, tai Harry. Šia akimirka norėjau prasmekti skradžiais.
- Labas Nora. - Su pigdžiugiška šypsena pasisveikino Hazz.
- Sveikas. - Atrodė širdis iššoks iš krutinės.
- Kas jis Nora? - Netikėtas Semo klausimas dar labiau mane suglumino.
- Oj atleiskit koks aš nemandagus. Aš Harry. Harry Styles. - Harry atkišo savo ranką Semui.
- Aš Semas. Galime sakyti tiesiog Sem.
- Nora, o kur Niall? - Aš tiesiog tylėjau, nežinojau ką atsakyt ir tik dabar supratau, kad Niall čia nėra. Kiek lengviau atsikvėpiau, mažų mažiausiai norėjau, kad Niall išvystu Hazz ir tada pradėtu klausinėt manęs kodėl Harry negalėjo būt su mumis.
- Tėveli!! - Išgirdau savo mažojo princo rėkima. O ne!Harry pov*
Pamačiau atbėganti Niall. Taip gera ji vėl matyti.
- Niall! - Sušukau ir pritupęs išskiečiau rankas. Mažasis Styles krito man į glėbi ir stipriai apkabino, ta akimirka atrodė, kad visas pyktis praėjo.
- Koks tu jau didelis. - Tariau ir pavėliau jo garbanas.
- O kos tu didelis - Tą patį Niall padarė su mano plaukais. Negalėjau sustabdyt juoko.
- Na ir ką čia turi?
- Mašina. Visai kaip tavo tėveli. - Niall šypsena buvo tokia nuoširdi, kad apkabinęs jį nebenoriu paleisti.
- Tai tikrai, kaip mano.
- Turiu ir daugiau namuose, jei nori parodysiu. Tik nesakyk mamai gerai? Ji nežino, kad turiu daugiau tokiu mašinu, aš jas slepiu. - Niall ir vėl priverčia mane nusijuokti.
- Tai eime? - Paklausė Niall.
- O Niall ar tau nereikia atsiklaust mamos?
- Nepražus ji, va ir jei kas auklė ją prižiūrės. - Pakėliau akis į Nora, stebėjo mus suglumusiu, bailiu, laimingu, liùdnu žvigsniu. Negalėjai pasakyt, ką ji dabar jaučia, nes jos veido mimika neiskaitoma, atrodo, kad visi pasaulio jausmai ją užplūdo vienu metu, bet dabar negaliu suminkštėti, turiu atkeršiti jai. Ji nežino ką reiškia prasidėt su manim.
- Niall? O tu nebenori ledų? - Paklausė Sem jo?
- Noriu, bet jų man nupirks mamytė su tėveliu. - Tai taręs Niall paėmė mano ranką, priėjas prie Noros paėmė ir jos ranką, pradėjo temptis tolyn nuo Sem ir auklės. Nora bandė każka sakyt Niall ir jį stabdyti, bet jis pradėdavo verkti, tad galiausiai ji nuseido. Tai buvo keista netgi man. Kaip toks mažas berniukas, tiek daug supranta? Neiminama mįslė.
YOU ARE READING
Dark Styles
Romance- Aš tave atleidžiu Nora. - Ką tu negali taip pasielgti! Tai mano mamos baras. - Buvo.... Jis ne be jos, nes ji mirė. Ji mirė nuo gėrimo ji alkoholikė! - Nedrįsk taip kalbėti apie mano mama. Visi žino, kad ji mirė nuo galvos auglio! - Nora visi ži...