Dark Styles -11-

335 9 0
                                    

Noros pov*
Stebėjau kaip Harry su Niall žaidžia kai suskambo mano mobilusis, nežiūrėjus kas skambina pakėliau.
- Pagaliau tau prisiskambinau - Kito laido gale pasigirdo laimingas balsas. Kaip seniai jo negirdėjau, Niall.
- Sveikas borliuk. Pasiilgau. - Nusišypsojau.
- Kaip tau sekasi Nor?
- Gerai, kaip tau?
- Taip pat. Aš čia su reikalu. - Niall balsas surimtėjo.
- Taip?
- Nora, Harry greit tave ras jis jau žino,kad jūs Londone.
- Kaip čia pasakius Niall. Jis jau mus rado.
- Tikrai? Ir kaip? Kodėl tu išvis pabėgai?
- Niall viskas gerai, aš dabar su juo. Viskas bus gerai. Turiu eiti iki. - Nelaukus jo atsakymo padėjau ragelį.
- Kas skambino? - Į mane įtariai žvelgė Harry.
- Niall. - Tariau.
- Ko norėjo?
- Pranešė, kad tu žinai kur aš gyvenu.
- Ir kas toliau?
- Hazz baig kamantinėti.
- Okey. - Hazz pagaliau nurimo ir toliau žaidė su Niall.
- Mamyte aš noriu valgyti. - Prabilo mano mažasis princas.
- Niall kodėl nepaprašei manęs?Užsakysiu pica. - Prabilo garbanius. Jis visad viską turi daryti pats. Ahh tai kartais erzina. Kai Hazz užsakė pica, ataugulė prie manęs ir stebėjo kaip Niall žaidžia.
- Jis labai užaugo per tuos metus. - Prabilo Hazz
- Na taigi ne savaitė, o visi metai. -Atsskiau jam su šypsena. Hazz daugiau nieko nesakė tik padėjo savo ranką man ant šlaunies ir spustelėjo.
- Ką tu darai? Niall gi čia. - Sušnabždėjau sutrikusi kai jo ranka pradėjo kilti mano šlaunimi iki jautrios vietelės.
- Jis ne mato,jis per daug užsiėmęs.
- Net nebandyk. - Tariau ir sustabdžiau jo ranka visgi kambaryje mūsų vaikas.

#####
Pavalgę picos sugalvojom išeiti papromogauti. Nuėjom į atrakcionų parką. Vaikinai iš kart pribėgo prie kiosku su prizais, neskubėdama nupėdinau ten kur jie jau žaidė.
- Ką čia darot? - Paklausiau
- Bandom laimėti mamytei meškina. - Tarė Harry. Iš jo lūpu tai nuskambėjo taip mielai. Jaučiausi laiminga, iki kol pamačiau Sema. Nežinau ką jam turėčiau pasakyti ir štai mūsų žvigsniai susitiko. Staiga...

Dark StylesWhere stories live. Discover now