Dark Styles -13-

387 7 0
                                    

Noros pov*
Iš apmastymu mane ištraukė skambantis Harry mobilusis. Harry mina buvo nebetokia miela kai jis pažiūrėjo kas skambina. Staigiai palikęs iš vietos jis nupėdino į vonios kambarį ir užsirakino. Kas jam skambina, kad jis negali atsiliept prie manęs?

Harry pov*
Po velniais ko jam dar prireikė. Pagalvojęs atsiliepiau
(H - Harry T - Teo)
H: Ko?
T: Sveikas, aš čia dėl šiandienos lenktyniu būsi?
H: Jo tikriausiai. Kada jos vyks?
T: 21:00
H: Ką? Kur? Kodėl puslgalvi iš kart nesakei?!
T: Prie senojo tilto. Tik dabar prireikė dar vieno lenktyninko. Be to važiuosi už mane tad nenuvilk.
H: Abejoji manim?
T: Ar tavimi įmanoma abejot?
H: Būtent. - Nusijuokiau. - Gerai neužilgo būsiu.
T: Iki
H:iki
Padėjas ragelį staigiai išlindau iš vonios ir nusišypsojau Norai, šiandien ji pamatys tikrajį mano gyvenima.
- Nora susiruošk, ten kur važiuosim privaloma patogi apranga. Atvažiuosiu tavęs 20:30 - Tai išdėstes dingau iš kambario. Nusileidau į apačia nuėjau prie išėjimo.

Noros pov*
Wata? Kur mes važiuosim? Kur man reiks palikti Niall? Nieko nesupratau. Tuo tarpu pro duris įėjo Rozalinda (Niall auklė) su Niall. Berniukas nieko nelaukęs išoko į lova ir mane stipriai apkabino.
- Mamyte kur tėvelis? - Atsitraukes prabilo.
- Išvažiavo su reikalais. Roza noriu su tavim pasikalbėti.
- Gerai panele.
- Eime į kita kambarį. - Tai tariusi pakilau nuo lovos ir nuėjau į virtuve.
Kai abi jau buvome virtuvėja prabilau.
- Roza,gal galėt šiandien pagloboti Niall ir per nakt? Harry mane kažkur nori nusivešti.
- Taip žinoma panele. Pasilinksminkit.
- Dėkoju tau. Už tai aišku bus didesnė alga. - Tarus nusišypsau.
- Oj panele nereikia. Man viena laimė prižiūrėti tokį faina viruka kaip Niall. - Nusišypsojau. Smagu, kad Roza su juo gerai elgiasi. Ji turbūt pirmoji auklė kuri patiko Niall"ui.
- Gerai aš einu ruoštis. Harry čia žada būt.. o velniai grieptu!- Sušukau pažiūrėjus į laikrodi jis rodė 20:10. Pasileidau į vonia.
Po 10 min
Pasidariau šukuosena ir lengva makiaža. Liko 10 min išsirinkti apranga. Šūdas taigi mano visi rūbai pas Sem. Pala gal ką nors rasiu pas Hazz. Staigiai išbėgus iš vonios nubėgau iki garbanos spintos. Atvėrus ją išvydau kaip ir tikima viriškus rubus. Kažkiek pasikuisus pamačiau sportinį krepši jį ištraukus atitraukiau užtrauktuka. Krepšio turunys mane nustebino, iš kur pas Hazz mano rūbai? Bet ilgai negalvojus, nes laikas ir taip spaudė ištraukiau juodus džinsus  ir kroptopini merstuka. Susiruošus atrodžiau taip dar kart nužvelgiau save veidrodyje, rezultatas tenkino mane. Durys prasivėrė ir už jų pamačiau Hazz dabar jis atrodė visiškai kitaip. Jo plaukai buvo isitarše, ant kūno idelaliai prigludo jo juoda maikutė bei juodi džinsai ant viršau jis buvo apsimovęs koža.
- Gal baigsi mane nužiurinėt, nes mums jau laikas. - Nusijuokęs tarė.
- Niekas tavęs nenužiuri. - Kumštelėjau jam į peti praeidama. Jis tik suprunkštė. Ėjau pagal Hazz paliepimus, kadangi nežinojau kelio. Išėjus į lauką ieškojau jo mašinos.
- Mažyte važiuosim šituo. - Jis parodė į motocikla.
- Šituo? - Pakartojau jo žodžius. Šis motociklas galingas, kiek skaičiau. Jis linktelėjo. Nieko nelaukus priėjau prie jo. Hazz paėmė šalma ir jį uždėjas užsegė. Ta patį padarė su savuoju. Jis užlipo ant motociklo patapšnojo į sedyne už jo  paragindamas mane sėstis. Atsiėdus ant motociklo palindau po jo maikute ir rankomis  apsivijau jo liemenį. Galiu prisiekt bet kuo kuo tik galima prisiekt, kad jis dabar šypsosi. Harry nieko nelaukęs išvažiavo.
Važiavome labai greit, vis lenkdami mašinas.
- Atvykome! - Sušuko Harry, nes per motociklu trušma nieko nesigirdėjo. Jis sulėtino ir tik tada pamačiau tilto siena, ji buvo aprašinėta,degė žvakės, kabėjo nuotraukos. Visai kaip ir pas mus, atminti žuvusius per lentynes. Tikiuosi Hazz nelinktiniaus.
Greitai ta siena liko mums už nugaros. Pasigirdo tranki muzika, daug žmoniu, daug motociklu. Hazz sustojo ir nulipęs norėjo nukelt mane, bet aš nulipau pati. Jis tik nusijuokė kaip eilinį syk. Nusiėmus šalma kumštelėjau jam. Harry nusiėmė šalma ir idėmiai kažkur žiūrėjo atsisukau ir už savęs kiek toliau pamačiau mergina kuri akivaizdžiai flirtavo su juo. Jau sukausi eiti ir jai išmalti snuki kai mano ranką pagavo Hazz.
- O tu visai nepasikeitei Nora. Kaip nuraudai plaukus visoms kas su manimi, bet apsikabindavo taip ir dabar. - Nusijuokęs Hazz mane prisitraukė ir isisiurbė į lūpas. Atsitraukęs sušnabždėjo " O aš kaip auklėdavau tave, taip ir auklėsiu,, mano kūnu nuriedėjo tukstančiai šiurpuliuku prisiminus ką Hazz darydavo man. Ta pačia akimirka mano akys užkliuvo už...

Dark StylesWhere stories live. Discover now