Był dość chłodny wieczór siedziałam siebie z moją przyjaciółką Hyuną u mnie w domu. Niby oglądaliśmy telewizję, ale wyszło na to że ona pisała na telefonie że swoim "tatusiem" ja się tępo gapiłam się w jakiś film, który mnie w ogóle nie interesował.
- Ej [T/I] tak się zastanawiam... Może znajdziemy dla ciebie "tatusia"?-odezwała się moja towarzyszka.
- Nie ma mowy ja się na takie coś nie zgadzam!-Od razu powiedziałam. Mnie takie coś nie kręci, jak dla mnie tam są sami napaleni zboczeńcy.
- Oj, nie daj się prosić...
- Nie.
- No ale...
- Nie dasz mi spokoju dopóki się nie zgodzę, prawda? -zapytałam.
- OK, czyli się zgadzasz.-powiedziała radośnie.
- Ja nic takiego nie powiedziałam.
- I tak ja wiem swoje. - wręczyła mi telefon do ręki.
Ja tylko westchnąłam zrezygnowana i wzięłam się za rejestrację.
Witamy w www.daddyandbaby.com
Zaloguj/Zarejestruj
Kim będziesz?
Daddy/Baby
Wpisz nick:
Badgirl99
Wprowadź hasło:
**************
Powtórz hasło
**************
Zakończ
Zarejestrowano pomyślnie Witaj na stronce. Kliknij przycisk, aby znaleźć tatusia.
Szukaj
ABSdaddy:
Hej, mała.Badgirl99:
Hej?ABSdaddy:
Wiesz mam taką ochotę na sex chcesz skorzystać?Zablokowano ABSdaddy.
Odłożyłam telefon tak jak myślałam sami zboczeńcy.
- I jak znalazłaś?! - zapytała podekscytowana Hyuna.
- Taaa... Jakiegoś pedofila i tyle...
- Kochana nie wszyscy są tacy, na przykład mój Taeś taki nie jest, z niego jest na prawdę dobry "tatuś".- zacmokała - dobra ja już się zbieram do domu bo się ciemno robi.
Pożegnałam się z przyjaciółką i poszłam wziąść długi prysznic. Cieszę się że rodzice są w delegacji i mogę mówić wszystko na głos, bo jeżeli by się dowiedzieli, że zakładam konta na takich stronach chyba by mnie wydziedziczyli...
Po kąpieli postanowiłam iść spać. Widziałam jeszcze jak dostaje wiadomość, ale już nie chciało mi się jej sprawdzać oddałam się w ręce Morfeusza.
CZYTASZ
Hi daddy × Jungkook × | Daddykink [Zakończone]
RandomPorostu daddykink z Jungkook'iem 18.07.2018r.-#108 babygirl 21.07.2018r-#34 kook 22.07.2018r-#56 babygirl 04.08.2018r-#13 daddy... #1 maknae 08.08.2018r-#11 daddy 13.08.2018r-#6 kook 17.08.2018r-#51 boys 18.11.2018r-#10 jungkook