Długo jeszcze?

13.2K 320 198
                                    

Dzisiejszego dnia w szkole z Hyuną omawiałam przebieg mojego spotkania z tatusiem. Powiedziała mi że będzie wracać ze mną razem do domu i wybierz mi super ubrania na tę okazję. Targają mną różne emocje strach, radość i ekscytacja.

Gdy wróciłyśmy do mojego domu, Hyuna od razu pobiegła do mojego pokoju. Gdy weszłam do niego za stałam tam pobojowisko. Nie wiem jak ona to zrobiła przecież ledwo co tu przyszła. Chyba nigdy jej nie zrozumie. Szukała w mojej szafie jakiejś idealnej kreacji na to spotkanie. Po długich poszukiwaniach w końcu znalazła. Od razu się w to ubrałam.

Uznała że skoro jestem taka bad girl to na razie nie dam mu takiej satysfakcji że jestem milutką dziewczynką

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Uznała że skoro jestem taka bad girl to na razie nie dam mu takiej satysfakcji że jestem milutką dziewczynką. Hyuna zrobiła mi makijaż i ułożył włosy w dwa małe koczki. Według mnie wyglądałam pięknie. Powiedziałam jej ze musi częściej do mnie przychodzić i wybierać mi ubrania. Zostało mi jeszcze 20 minut do wyjścia więc razem z moją przyjaciółką omówiliśmy plan wydarzeń. Jak się okazało ona też umówiła się ze swoim tatusiem i będzie mieć mnie na oku. Cieszę się z tego ponieważ nie wiem dokładnie czy na pewno Mój tatuś jest taki młody na jakiego wygląda. W razie czego nie dojdzie do gwałtu bo będzie tam Hyuna z jej tatusia. Nim się obejrzałyśmy musiałeś mnie już wychodzić na ustalone spotkanie. Szczerze teraz byłam tylko wystraszona. Naprawdę się bałam. A co jeżeli naprawdę to jest jakieś 40 letni pedofil. No cóż raz się żyje. Stanęłam pod fontanną i czekałam na mojego tatusia była dopiero 16.45 więc zostało mi 15 minut, niedaleko widziałam jak Hyuna chodzi już u boku swojego tatusia. Usiadłam na murku blisko wody patrząc swoje odbicie i licząc czas do spotkania.

16.49....

16.54....

16.59.......

17.05... ?

No właśnie czekam już o pięć minut za długo, a Hyuna dziwnie się na mnie patrzy. No dobra zaczekam jeszcze 10 min.

17.08.....

17.13.....

17.15.......

Koniec czuje się trochę oszukana. Wstałam z miejsca na którym siedziałam i powolnym krokiem widzę jak moja przyjaciółka patrzy na mnie ze smutkiem, a zarazem złością.
Przechodziłam obok niej Na tyle blisko że zdążyłam usłyszeć że mówi Taehyung'owi żeby zadzwonił do mojego tatusia. Podeszłam do nich i powiedziałam, żeby nie dzwonił. Zaproponowali mi wspólne wyjście na lody do pobliskiej budki z owym jedzeniem, ale za nim zdążyłam odpowiedzieć usłyszałam:

- Patrzcie nasza zguba w postaci twojego tatusia - pokazał na mnie - chyba dopiero teraz przyszedł i ma zamiar do ciebie napisać. - powiedział Tae.

Powoli obróciłam się i faktycznie zobaczyłam przy fontannie mojego tatusia. Nie wiedziałam co zrobić podejść do niego czy uciekać gdzie pieprz rośnie. Z amoku wyrwał mnie wiadomość.

Baddaddy××:
Króliczku~~bardzo cię przepraszam, jesteś może jeszcze blisko parku? 😫😩😖

Badgirl99:
Jestem~~

Baddaddy××:
A gdzie Króliczku? 🙂

Badgirl99:
Blisko ciebie tatusiu~😳

Zerknęłam przez ramię gdzie wcześniej spał mężczyzna, ale teraz go tam nie było. Jedyne co tam zobaczyłam moja przyjaciółkę z TaeHyung'em. Chwila czy oni nie byli przypadkiem koło mnie? I czemu się tak szczerze w moją stronę? Powoli zdezorientowana odwróciłam głowę, a przede mną stał ON. W rzeczywistości był jeszcze przystojniejszy niż na zdjęciu. Nie wierze ze jednak ON tak ON przyszedł! Boże co się ze mną dzieje?! No super chyba jestem już całą czerwona. [T/I] ogarnij się.

- Hej, Króliczku. - O MATKO JAKI ON MA CUDOWNY GŁOS I JESZCZE TEN UŚMIECH.

Nie wiem ile tak stałam i się gapiłam na niego i jego piękne czekoladowe oczy... Czekaj co?! Jedyne co mogłam w tej chwili zrobić to spuścić głowę w dół i mruknąć ciche „Hejka" i tyle.

(Wyobraźcie sobie ze Kook'ie przyszedł na tę spotkanie wyglądają tak jak na górze w filmiku)
________________________
No kochani to już 7 rozdział. Dziękuję że że mną jesteście. Postanowiłam że rozdziały będą się pojawiać raz ewentualnie dwa razy w tygodniu.

Miłego dnia/wieczoru/nocy.

❤️😊❤️😊❤️😊❤️😊❤️😊❤️😊❤️

Hi daddy	× Jungkook × | Daddykink [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz