Powiedzieć czy nie?

8.8K 242 61
                                    

Od minionej sytuacji zaczęłam się strasznie bać. Jeszcze tego nie powiedziałam tatusiowi i nie wiem czy w ogóle mu to powiem. Przestałam chodzić w nocy po dworze. Naprawdę nie wiem co z sobą zrobić. Nikt o tym jeszcze nie wie. Od tego incydentu podobnie ktoś pisał mi takie rzeczy na innych social mediach. Od razu zostali przeze mnie poblokowani. Podejrzewam, że to jedna i ta sama osoba. Strach zżera mnie od środka. Od tych kilku dni nikt nie wiedział co się ze mną dzieje. Nie chodziłam do szkoły, nie odpisywałam tatusiowi ani Hyunie.

*****

Aktualnie siedzę przy biurku i rysuję sobie coś w moim szkicowniku. Dobra nie coś tylko kogoś a tak dokładnie JungKook'a. Mam jego twarz przed oczami. Przez to że mu nie odpisuje cały czas o nim myślę o wiele więcej niż przedtem. Z moich rozmyśleń wyrwał mnie telefon. Ktoś ewidentnie się do mnie dobija od kilku dni. Zła wzięłam do ręki telefon. No i wiecie kto pisan, niezgadniecie.... JUNGKOOK! Mówi się trudno. Wkoncu odczytałem te wiedomości.

5 dni temu...

Baddaddy××:
Hejka Króliczku co tam u ciebie?

Baddaddy××:
Czemu nie odpisujesz?

Baddaddy××:
Odpisz bo będzie kara.

Baddaddy××:
Króliczku!!!

3 dni temu....

Baddaddy××:
Dalej nie chcesz mi odpisać?

Baddaddy××:
Grabisz sobie...

Baddaddy××:
Nadal nie masz nic do powiedzenia?

Teraz...

Baddaddy××:
Mam dość masz mi w tej chwili odpisać i to już!

Baddaddy××:
Co ja ci takiego zrobiłem?...

Badgirl99:
Nic.....

Baddaddy××:
NIE WIERZĘ ODPISAŁAŚ TO JAKIŚ CUD BĘDZIESZ MIEĆ TAKĄ KARĘ ŻE CI SIĘ ODECHCE MI NIE ODPISYWAĆ CZEMU NIE PISAŁAŚ?!

Badgirl99:
Przepraszam.... Nie wiem czy mogę Ci to powiedzieć...

Baddaddy××:
Kochanie mi możesz wszystko powiedzieć... Co się dzieje...?

Badgirl99:
Dobrze powiem Ci...

__________________________

Hejka wróciłam, tak jakby! Przepraszam że nie pojawiają się rozdziały ale nie mam czasu nie ma mnie w domu od rama do wieczora i nie mam porostu jak pisać. Nie chcę zawieszać książki ale też nie mam czasu pisać dlatego rozdziały będą pojawiać się nieregularnie myślę że to lepsze rozwiązanje niż nic tak więc do następnego!

Milego dnia/nocy!

Gwiazdka+komentarz=motywacja

Dziękuję!


Hi daddy	× Jungkook × | Daddykink [Zakończone]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz