Byłam już niedaleko domu Hyuny. Chciałam zadzwonić dzwonkiem, ale drzwi otworzyły się zanim wykonała jakiekolwiek ruch.
- Dziękuję, spadłaś mi z nieba! - po tych słowach wciągnęła mnie do domu.
Zdjęłam buty i poszłam za moją przyjaciółką do kuchni.
- To co mam ugotować? - zapytałam.
- Twoje najlepsze dania!
- Ehh... A kupiłaś mi wszystkie potrzebne rzeczy?
- Tak, tak.
- Ymm, ok.
Nie owijając w bawełnę zaczęłam wszystko przygotowywać. Wzięłam garnek i nalałam do niego 1 litr przegotowanej wody. Dodałam kostkę rosołową i wymieszałam tak, aby się rozpuściła i odstawiamy na bok. Wyciągnęłam z szafki drugi garnek, nalałam trochę oleju i wsypałam 1 pełną szklankę ryżu do risotto. Postawiła na piec, włączyłam gaz i zaczęłam mieszać, żeby mi się nie przypaliło. Następnie do ryżu dodałam wcześniej przygotowany „rosół". Cały czas mieszając czekałam, aż rosół wyparuje. Po kilku minutach został sam ryż więc dodałam pokrojone 2 plastry sera, porządnie wymieszałam, ser się rozpuścił i danie było gotowe. W między czasie do kuchni przyszła Hyuna i powiedziała, że chce jeszcze gofry, więc wzięłam się do pracy.
[Time Skip]
Hyuna poszła się przebrać i pomalować, a ja przygotować stół. Wyglądał on tak:
Gdy już nakładałam jedzenie ze schodów właśnie schodziła moja kochana przyjaciółka. Wyglądała zjawiskowo.
Spojrzałam na ekran mojego telefonu. 19:56. Musiałam już iść do domu, bo byłam strasznie zmęczona dzisiejszym dniem. Miałam 2 powiadomienia.
Baddaddy××:
Musimy się jeszcze spotkać i dokończyć to co zaczęliśmy, co ty na to?Baddaddy××:
Hallo??Badgirl99:
Ugh... Przepraszam tatusiu, że nie odpisywałam, ale robiłam tą kolacje mojej przyjaciółce.Baddaddy××:
No dobrze teraz będę łaskawy ale następnym razem będziesz mieć karę.Badgirl99:
Rozumiem tatusiu, a teraz przepraszam, ale muszę kończyć. Dobranoc!Baddaddy××:
Dobranoc, śnij o mnie!!!Droga do domu zajęła mi kilka minut. Było już dosyć ciemno, a ludzi na ulicy praktycznie w ogóle nie było. Gdy tak sobie szłam wydawało mi się że jestem obserwowana, a niedaleko mnie mrugało dziwne światło jakby ktoś robił mi zdjęcia. Tłumaczyłam to sobie że gdzieś w oddali latarnia się popsuła i miga swoim światłem. Weszłam do domu zamknęła drzwi na klucz i poszłam do swojego pokoju. Przebrałam się w piżamę, weszłam pod kołdrę i zasnęłam.
__________________________
Przepraszam że tak długo nie dodaje, ale nie mam jakoś weny a chce żeby rozdziały były jakieś w miarę normalne.Chciałabym abyście zagłosowali:
1. Opisać przebieg spotkania TaeHyung'a i Hyuny.
2. Pisać ciąg dalszy.
Bardzo wam dziękuję za ponad 2k wyświetleń jesteście kochani!
CZYTASZ
Hi daddy × Jungkook × | Daddykink [Zakończone]
RandomPorostu daddykink z Jungkook'iem 18.07.2018r.-#108 babygirl 21.07.2018r-#34 kook 22.07.2018r-#56 babygirl 04.08.2018r-#13 daddy... #1 maknae 08.08.2018r-#11 daddy 13.08.2018r-#6 kook 17.08.2018r-#51 boys 18.11.2018r-#10 jungkook