~Kristel~
Het is alweer 8 maanden geleden dat het heel slecht ging met mij en natuurlijk Nanou en Lily, het gaat eigenlijk heel goed met mij, Nanou en Lily zijn weer naar school en ik ben weer volop aan het werk, alleen Emily ontbreekt, ze zit bijna elke avond op haar kamer met de deur op slot, ik vraag mij af wat er met haar aan de hand is? Als ik haar roep negeert ze mij volledig en dat is ook zo het geval als Nanou of Lily of Gene haar roept, zal het misschien de leeftijd zijn? Ik weet het niet maar het is vreemd, ze komt ook alleen maar naar beneden als wij gaan eten, maar ze zegt niks aan tafel.. ze kijkt alleen maar naar haar bord en af en toe naar buiten maar ons kijkt ze voor geen goud aan, het is al maanden zo dat ze zo vreemd doet, ik en Gene zijn hopeloos zelfs Nanou en Lily vinden het maar niks, we proberen vaak met Emily in contact te komen maar niks helpt, ook helpt niemand ons van buitenaf qua professionele hulp, ze zeggen alleen maar dat het gewoon de leeftijd is en dat het vanzelf wel weggaat... nee daar hebben wij wat aan... het is vandaag 13 juni 2017, en ik ga een grote bekentenis doen bij studio 100 en bij Hanne, Klaasje en Marthe, ik ga stoppen met het manager zijn van de meisjes, ze doen het zo super en ik weet zeker dat ze het allemaal alleen aan kunnen, ik zal altijd trots zijn op de meisjes met wat ze allemaal bereikt hebben, ik zit intussen in de auto naar studio 100 en ik ben heel zenuwachtig, want hoe zouden ze gaan reageren als ik het bekend ga maken, dat ik wil gaan stoppen en met andere werkzaamheden verder ga buiten studio 100, ik ben benieuwd. Een paar minuten later rij ik het terrein van studio 100 op, de zenuwen gieren door mijn lijf en probeer mij te ontspannen, maar dat lukt matig tot niet, ik parkeer mijn auto haal nog even diep adem en stap dan de auto uit met mijn spullen. Ik pak mijn toegangs pasje om studio 100 binnen te komen en hou het tegen de pasjes scanner aan, de deur maakt een klik geluid als teken dat die open is en ik duw met moeite de zware grote deur open, en stap studio 100 binnen de deuren achter mij sluiten automatisch, en ik loop naar de afdeling waar ik altijd werkzaam ben, ik begroet iedereen die ik op de gangen tegenkom, en een paar minuten later kom ik op de afdeling waar ik werkzaam ben. Ik open de deur van mijn kantoor en leg mijn spullen vast klaar voor zometeen om aan de slag te gaan. Ik pak een kop koffie en zet die naast mij neer mijn laptop is inmiddels opgestart en ik open het bestand waar ik mee bezig ben, ik ben een tijdje bezig en op een gegeven moment komt Gert binnen, de grote baas. Goedemorgen Kristel zegt die hoe is het? Met mij gaat het wel goed het kan altijd wel wat beter, maar tot nu toe gaat het goed zeg ik. Ah dat is mooi! Heey Kristel Ehm Hanne, Klaasje en Marthe komen zo om outfits te passen voor hun nieuwe videoclip, wil je daarbij zijn of blijf je hier aan het werk? Vraagt Gert aan mij. Uhm ik kom Zometeen die kant wel op zeg ik tegen Gert. Oké top dan zie ik je Zometeen hoor ik Gert zeggen. Tot zo zeg ik. Tot zo Kristel hoor ik Gert zeggen en hij loopt met grote passen mijn kantoor uit. Ik pak mijn agenda en kijk of ik nog plannen heb ik pak de goede week erbij, en kijk mijn agenda na. Yes donderdag een vrije dag en dan ga ik wat leuks doen met Nanou en Lily en Emily als ze mee wilt. Voor de rest van de week heb ik een drukke agenda. Ik klap de agenda dicht en zucht en laat mij dan achterover zakken in de stoel en zucht en kijk om mij heen. Het is hier best wel gezellig zo heb ik foto's van mijn kindjes op het bureau staan, en een foto van mij en Gene ook heb ik een foto van Mij, Karen en Kathleen op mijn bureau staan wat een hele oude foto is, en ook heb ik een foto van mij Karen en Josje op mijn bureau staan, ook dat is best wel een oude foto. En zo heb ik meerdere foto's van mij en bekende/dicht bijstaande op mijn bureau staan. Ik kijk op de klok en zie dat het tijd is om richting Hanne, Klaasje en Marthe te gaan. Ik klap mijn laptop dicht en pak mijn mobiel mee en de agenda. En loop dan richting de ruimte waar Hanne, Klaasje en Marthe zometeen zijn. Tussendoor terwijl ik aan het lopen ben zit ik te bedenken wanneer ik het niet zo leuke nieuws moet gaan vertellen aan de werknemers van studio 100, ik zucht even maar loop snel door voordat ik te laat ben, aangezien ik teveel aan het nadenken ben en daardoor niet door loop.
JE LEEST
Kristel en haar fan 3
FanfictionHet is alweer 8 maanden geleden dat heel slecht ging met Kristel en haar 2 jongste dochters, ze zijn inmiddels goed genezen en zijn weer volop naar school en aan het werk, maar er is 1 iemand in het huis die een geheim heeft, dat niemand weet! Wie z...