H2.

128 4 4
                                    

~Kristel~
Ik moet echt gaan doorlopen, anders kom ik te laat bij het kledingpassen van Hanne, Klaasje en Marthe, maar studio 100 is zo groot en er zijn zoveel gangen eerder je bij het atelier bent waar alle kleding opgeslagen is ben je ook zo een paar minuten verder, eindelijk na 5 a 10 minuten lopen kom ik aan bij het atelier. Hanne, Klaasje en Marthe staan al klaar om te gaan passen. Ze komen op mij af lopen en geven mij alledrie een knuffel ik vraag hoe het met ze is en ze zeggen alle drie dat het goed gaat. Intussen terwijl Hanne, Klaasje en Marthe aan het passen zijn, kijk ik om mij heen alle kledingstukken van de studio 100 figuren hangen hier, zelfs de K3 kledinglijn, van de periode met Kathleen tot de periode van nu, ik loop er rustig heen en kijk rustig tussen de K3 kleren, zoveel herinneringen komen omhoog bij mij van de tijden dat ik in K3 zat, de blauwe glimmende winter pakjes van K3 in wonderland, en de Alice in wonderland jurken! En nog zoveel meer, ik wordt er een beetje stil van en wat emotioneel maar ik schrik gelijk want Hanne roept mij en ik kijk achter mij, en loop naar Hanne, Klaasje en Marthe toe. En hoe staat het vraagt Klaasje enthousiast. Staat jullie super zeg ik. Oké op naar het volgende zegt Klaasje enthousiast en ze loopt weer weg samen met Hanne en Marthe. En ik ik loop heel even weer terug naar de K3 kledinglijn en kijk rustig verder, wij hebben in al die jaren zoveel kledingstukken aangehad, van jurkjes tot broeken, en van broeken tot rokken. Opeens zie ik de Oya lele outfit van de tijd met Kathleen hangen ik loop erop af en pak de gele er tussen uit, die van mij was. Ik kijk er vol bewondering naar en vraag mij af of ik het nog pas. Ik hoor voetstappen en gelach en hang snel het oya lele pakje terug en keer dan terug naar het gedeelte waar Hanne, Klaasje en Marthe zo naar toe komen om het volgende te laten zien. Ik sta rustig te wachten en de eerste die aan komt lopen is Hanne daarna volgt Marthe en als laatste komt Klaasje erachter aan. En wat vindt je vraagt Hanne. Ook super mooi zeg ik. En Hanne, Klaasje en Marthe draaien even een rondje ik glimlach en zie mij er al in staan vroeger toen ik nog K3 was. Hanne, Klaasje en Marthe lopen weer weg en gaan de laatste outfit passen, ik wacht netjes op ze en ga niet terug naar de K3 kledinglijn voordat ik het er weer moeilijk mee krijg. Enkele minuten later komen Hanne, Klaasje en Marthe weer terug en laten de laatste outfit zien. Ook heel mooi zeg ik. En ze draaien alle drie weer een rondje. En lopen weer weg, ik ga ook maar terug naar kantoor want anders gaat het niet zo goed met mij. Dan worden de emoties nog erger dan wat ze nu zijn. Ik merk niet dat Marthe mij na kijkt en snel wegloopt. Ik kom na 5 a 10 minuten weer aan op kantoor, leg mijn spullen op het bureau en laat mij zuchtend zakken in mijn bureau stoel. Nu heb ik nog steeds het slechte nieuws dat ik ga stoppen bij studio 100 nog niet verteld. Dan maar in de pauze en ik ga zuchtend verder met mijn werk.

Kristel en haar fan 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu