H10.

77 0 2
                                    

~Kristel~
Het is al laat en Emily is inmiddels ook beneden en eet haar soep, ik en Gene kijken onze serie, tussen onze serie door bedenk ik mij even dat er nog papieren op tafel liggen die weggegooid moeten worden ik wil opstaan maar Gene houdt mij tegen en vraagt WoW WoW WoW waar ga jij heen? Ik moet even wat papieren weggooien die op tafel liggen oude papieren zoals folders en dat soort dingen.. zeg ik tegen Gene. Maar schat de aflevering is nog niet afgelopen. Hoor ik Gene zeggen. Nee dat weet ik maar het is toch reclame zeg ik een beetje gefrustreerd plus dat ik wat te drinken wil pakken ik heb dorst zeg ik. Gene gaat ermee akkoord en laat mij los. En dan loop ik naar de tafel toe Emily zit haar soep nog te eten en ze zit een beetje voor zich uit te staren. Ik pak de papieren van tafel af en kijk tegelijkertijd naar Emily. Waar zijn haar blauwe beurse plekken gebleven? Vraag ik mij af naja ze zal het wel weg gewerkt hebben met make -up ofzo. En ik loop langs Emily heen met de stapel papieren. De papierbak staat buiten. Het is koud maar die papieren moeten weg het ligt veelste veel in de weg. En ik irriteer mij daar aan. We moeten toch eens van die stickers aanschaffen met ja en nee zodat we niet van die reclame folders meer binnen krijgen ik bedoel er zijn zat Apps die er bestaan om te kijken of er aanbiedingen zijn in winkels en meestal gaan wij toch wel naar onze basis winkels die wij altijd gebruiken om wat te halen. Ik draai de achterdeur open en ik ben eigenwijs want ik doe geen Jas aan, omdat ik gewoon geen zin heb om mijn jas te pakken voor dat kleine stukje, de deur is open en ik stap naar buiten ik loop zo snel mogelijk naar de papier bak, en gooi de papier stapel erin en loop dan zo snel weer terug naar binnen. Voordat ik naar binnen loop zie ik Emily nog steeds heel stilletjes aan de tafel zitten. Ik maak mij zorgen wat is er toch met haar? Ik loop naar binnen en loop naar de gang Gene kijkt mij na vanaf de bank. Ik pak mijn jas en tas. Gene hoort het en komt dan de gang in. En vraagt wat er is. Ik zeg dat er niks is maar dat ik gewoon even een luchtje moet scheppen dat is alles. Gene kent mij te goed en houdt mij tegen wat is er toch aan de hand met je? Vraagt die bezorgd. Niks er is niks zeg ik wat terug getrokken. Jawel er is wat Kristel, vertel het mij gewoon! Hoor ik Gene wat meer geïrriteerd zeggen. Nogmaals er is niks laat mij er langs! Begin ik wat te schreeuwen. No way Kristel! Hoor ik Gene zeggen. Ik vraag het nog 1x normaal, laat. mij, erlangs.  Voordat ik uit mijn slof schiet. Zeg ik wat geïrriteerd. Gene zucht en laat mij er langs, ik stap naar buiten en hoor Gene nog achter mij roepen van: JE KAN NIET ALLES OPKROPPEN KRISTEL! PRAAT EROVER! En dan hoor ik de deur dichtklappen. Ik loop een stukje naar het park en ga daar dan wat relaxen op een bankje en even al mijn zorgen te vergeten. Ik staar voor mij uit en hoor dan opeens iets richting mijn kant op lopen.

Kristel en haar fan 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu