H5.

88 5 2
                                    

~Emily~
Ik kom aan op school smijt mijn fiets in het fietsenrek, en vergeet mijn fiets op slot te doen ik wil weten hoellaat het is en ik graai in mijn tas ik verlies mijn evenwicht en val met tas en al languit op de grond, ik scheld in mij zelf en sta op mijn knie en elleboog doen enorm veel pijn en kijk op de grond om mijn tas te pakken, maar schrik en scheld in mij zelf alles is op de grond gevallen. Zelfs het maandverband voor mijn regels ik pak snel alles in tot dat er leerlingen langs mij heen komen lopen en mijn maandverband zien, waarschijnlijk eerste klassers en Vierde klassers, ik probeer het maandverband te pakken maar iemand van de 4e of 1e is sneller dan ik, en pakt het op, wat is dit? Vraagt die leerling, ik voel dat ik rood wordt en vraag of ik het terug mag, die leerling is langer dan mij en zegt kom springen als je hem terug wilt, en hij houdt het maandverband in de lucht ik vraag nogmaals rustig of ik het terug mag, maar de leerling blijft met zijn arm omhoog staan. Ik voel woede opkomen, en schreeuw: GEEF TERUG KL**TZAK!!! En ik ren op hem af en wil het verband afpakken maar de leerling is te sterk en duwt mij keihard tegen de muur aan waardoor ik mijn rug keihard bezeer, ik krijg even geen lucht en zak naar beneden, en kom op adem de jongen lacht en gooit het maandverband keihard in mijn gezicht en rent dan lachend weg. Ik probeer op te staan maar heel mijn rug doet zeer. En het lukt mij met moeite op te staan. Ik pak de laatste spullen op die uit mijn tas gevallen zijn, en loop dan met tranen over mijn wangen en haren die aan mijn gezicht kleven door het huilen door naar de klas, ik kom bij het lokaal aan waar mijn klas zit, en klop op de deur, de docent knikt en ik doe voorzichtig de deur open, mijn klas kijkt mij heel verbaast aan, en sommige meiden hoor ik giechelen achterin de klas, ik vraag netjes of ik naar binnen mag de docent kijkt mij aan en knikt nee en zegt dat ik een te laat briefje moet halen, ik zucht en smijt de deur dicht, en loop dan gefrustreerd naar de conciërge om een te laat briefje te halen, aangekomen bij de conciërge probeer ik uit te leggen waardoor ik te laat ben, maar de conciërge gelooft mij niet, en schrijft een briefje dat ik ongeoorloofd afwezig ben ik zucht en pak het briefje hardhandig aan en loop dan weg de deur smijt ik keihard dicht, en loop naar de wc om mij even te fatsoeneren, dus mijn Make-Up aan te passen en mijn haar te fatsoeneren ik ben rustig bezig tot dat ik de deur van de wc hoor, mijn hart bonkt in mijn keel, ik zit zo erg te bedenken dat het die jongen van vanmorgen is.. ik weet het niet en ik ga rustig door, tot dat ik vanachter gegrepen wordt, en keihard naar achter getrokken wordt met mijn hand voor mijn mond, zodat niemand mij hoort gillen ik probeer te bijten en te tegen stribbelen maar het werkt niet, want als ik dat doe wordt ik harder geknepen dat ik mijn botten kan breken ik voel een harde bonk en alles wordt zwart voor mijn ogen...

Kristel en haar fan 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu