H9.

92 1 6
                                    

~Emily~
Ik voel mij al wat kalmer en ik besluit om naar beneden te gaan, ik stap van mijn bed af en loop naar de deur toe voordat ik de deur open wil maken kijk ik even naar mijn armen die onder de blauwe plekken zitten, ik wil niet dat Gene het ziet of Nanou of Lily, dus ik besluit om even iets met lange mouwen aan te doen, Gene weet het waarschijnlijk allang want Kristel verteld meestal wel dingen als ze iets gezien heeft of wat dan ook, ik heb het best met lange mouwen aan en kijk even in de spiegel naar mijn gezicht mijn make-up zit overal en ik probeer de make-up een beetje te fatsoeneren, en dat geld ook voor mijn haren. de blauwe plekken in mijn gezicht probeer ik ook weg te werken met wat make-up. alles zit weer goed en de blauwe plekken zijn amper tot niet zichtbaar. en ik ben klaar om naar beneden te gaan. ik open voorzichtig de deur, en loop langzaam en zachtjes van de trap af. ondertussen terwijl ik naar beneden loop check ik even hoellaat het is via mijn telefoon, het is kwart voor 7 savonds, heb ik zolang boven gezeten? Amai! Naja maakt niet uit Kristel zei dat ik rustig aan mocht doen en zelf mocht weten wanneer ik naar beneden kwam, dus ja. beneden aangekomen kijk ik door het raam van de tussendeur die naar de woonkamer leid. ik zie Kristel en Gene samen op de bank zitten dicht tegen elkaar aan. ze kijken hun favoriete serie zoals elke avond. en die serie heet. I don't know, ik weet niet hoe de serie heet maar het is in ieder geval een saaie serie, althans ik vindt hem saai. ik kijk verder de woonkamer in en probeer Nanou en Lily te zoeken. ik zie ze nergens, maarja de woonkamer is zo groot! ik denk dat Nanou en Lily boven zitten of geen idee. Naja we zullen ze wel zien zodra ik naar binnen loop. ik doe zachtjes de deur open zodat ik Kristel en Gene niet stoor in hun serie. en loop zachtjes naar de keuken om wat eten te spotten. in de keuken aangekomen zie ik een pan met soep staan. groentesoep mijn minst favoriete soep maarja het is eten en ik heb honger. ik pak een schaaltje uit het keukenkastje, en doe er wat soep in. als ik dat gedaan heb ga ik rustig aan tafel zitten en eet ik rustig mijn soep. terwijl ik mijn soep eet, zie ik op de tafel wat papieren liggen die half over de tekst heen liggen. ik ga voorzichtig kijken en er staat: Voor Emily, met pen geschreven. ik wordt nieuwschierig en ik wil het pakken. maar ik hoor de bank kraken, en hoor wat voetstappen mijn kant op komen. en ik bedek snel het papier en leg het terug als hoe het lag. Kristel komt richting de tafel en pakt alle papieren van tafel af, inclusief het gene wat voor mij is en ik denk: NEE! maar het is te laat. Kristel is al weg om de papieren weg te gooien. zonder dat ze wat zei tegen mij. en ik raak van binnen gefrustreerd. maar ik hou mij in en eet mijn soep verder op.

Kristel en haar fan 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu