~Kristel~
Ik heb een hele erge fikse ruzie met Gene.
HET GAAT EROM DAT JIJ OOK TIJD MOET MAKEN VOOR DE KINDEREN EN NIET ALLEEN IK! schreeuw ik tegen Gene. IK KAN GEEN TIJD MAKEN MET DE KINDEREN KRISTEL IK WERK FULLTIME! IK GA SOCTHENDS VROEG DE DEUR UIT EN KOM PAS LAAT THUIS! DUS HOE WIL JE DAN DAT IK TIJD MAAK MET DE KINDEREN TERWIJL IK DOOD OP THUIS KOM EN GEWOON HET LIEFST MIJN BED IN KRUIP! Schreeuwt Gene. AH JA IK HEB OOK EEN JOB GENE, IK WERK OOK HARD, IK KOM OOK LAAT THUIS EN MOET AF EN TOE OOK GEWOON VROEG DE DEUR UIT. JE BENT NIET DE ENIGE! WE WILDE SAMEN KINDEREN EN DAN MOETEN WE OOK SAMEN WAT MET DE KINDEREN GAAN DOEN!!!! roep ik keihard, ik sta echt te shaken op mijn benen. Het liefst wil ik Gene wat aan doen. Maar daarvoor houd ik iets teveel van hem ondanks onze fikse ruzie nu. EMILY IS NIET EENS VAN MIJ KRISTEL!! DIE IS VAN EEN ANDERE MAN, DUS DAAR MOET JIJ MEER AANDACHT AAN BESTEDEN!!!! roept Gene keihard. DUS JE BESCHOUWD EMILY NIET ALS JE EIGEN KIND!!! MEEN JE DAT NU SERIEUS!!! EMILY WAS NIET EENS GEPLAND GENE!!! HET WAS EEN ONGELUK!!! Roep ik keihard. OH JA ONGELUK YEAH RIGHT KRISTEL!! WEETJE IK HEB HIER GEEN ZIN IN!! ZOEK HET LEKKER UIT KRISTEL IK BEN WEG!!!! Hoor ik Gene schreeuwen. ZOEK HET MAAR UIT GENE!! LEEF JE EIGEN LEVEN EN DOE WAT JE NIET LATEN KAN!!! schreeuw ik. Ik wordt kwaad en ik voel dat ik op koken sta en ik zet iets te hard een glas neer op het aanrecht waardoor die kapot spat, en ik mijn hand bezeer. De tranen springen in mijn ogen en ik wil schreeuwen en huilen van de pijn. JE DOET JE BEST MAAR KRISTEL JE DOET JE BEST MAAR EN NOGMAALS ZOEK HET UIT MET DE KINDEREN schreeuwt Gene. Ik ben er klaar mee en ik loop weg ik zeg nog in de deur opening van de woonkamer: DAAR GAAT HET NIET OM!!! en ik loop boos naar boven toe met een bebloede hand, zonder dat ik door heb dat Emily beneden op de grond zit van de gang. ik ben boven en loop de badkamer in doe de deur dicht en pak de EHBO doos, ik hoor Gene nog vloeken en hoor dan de achterdeur keihard dicht gesmeten worden. Ik spoel mijn hand af en zit in mezelf te vloeken waarom doet dit zoveel pijn. Ik bijt op mijn lippen tranen glijden langs mijn wangen heen van de pijn en van de conservatie met Gene. Ben ik dan zo'n slecht iemand. Ik doe wat druppels jodium op mijn hand gelukkig is de snee niet al te diep zodat ik naar het ziekenhuis moet omdat die gehecht moet worden, het jodium prikt zo erg dat ik wil schreeuwen van de pijn. Maar mij in probeer te houden. Ik verbind mijn hand en ik hoor opeens geluid beneden van iemand die aan het braken is. Ik luister verbaast, wie is dat toch? Ik ruim de EHBO kist op maak de was bak nog iets beter schoon en loop dan naar beneden mijn hand doet ontzettend veel pijn. Maar ik negeer de pijn even. Opeens zie ik de wc deur van beneden opeen kier staan het geluid komt daar vandaan ik loop er voorzichtig heen en doe dan de deur voorzichtig open, Emily? Ben jij dat? Ik zie een versufd meisje op de grond zitten. En ik kijk nog iets beter het is inderdaad Emily, gaat het een beetje en ik kom naast haar zitten Emily geeft geen reactie, en staart suf voor zich uit en naar mijn gebonden hand, ik merk het en begin na te denken over een smoes, en dan zeg ik oh dit, en ik doe mijn hand omhoog, klein ongelukje lach ik een beetje omgemakkelijk. Ze hoeft echt niet te weten wat er gebeurt is. Emily zegt niks en staat dan op en loopt met een gebogen boog om mij heen, ik wil haar nog tegenhouden maar ik ben te laat. En Emily is sneller. Ik zucht en sta op. En loop naar de woonkamer toe. Even de ravage opruimen denk ik bij mezelf. Ik loop de woonkamer in richting de keuken. En ik wil beginnen met opruimen maar ik kijk verbaast om mij heen, huh het is opgeruimd maar wie heeft dat gedaan dan. Emily misschien? Ik ga het haar vragen zeg ik tegen mezelf. En ik loop dan redelijk snel naar boven, boven aangekomen klop ik op de deur van Emily's slaapkamer ik zeg een aantal keer haar naam maar ik krijg geen reactie. En ik geef het maar op en loop dan naar beneden naar mijn slaapkamer. Ik doe de deur open van mijn slaapkamer en loop naar binnen, en gooi de deur iets te hard dicht waardoor die een hele harde knal maakt waar ik zelf een beetje van schrik. Maar goed de deur zit dicht en ik plof dan neer op mijn bed en die van Gene, en slaak een diepe zucht. En staar een beetje voor mij uit. Ik voel tranen op komen. Ik probeer ze tegen te houden maar het lukt niet en ja hoor daar zit ik dan als een klein kind te huilen. Wat doe ik toch verkeerd....
JE LEEST
Kristel en haar fan 3
FanfictionHet is alweer 8 maanden geleden dat heel slecht ging met Kristel en haar 2 jongste dochters, ze zijn inmiddels goed genezen en zijn weer volop naar school en aan het werk, maar er is 1 iemand in het huis die een geheim heeft, dat niemand weet! Wie z...