Κεφάλαιο 1

3K 144 10
                                    

Vanessa POV

6:30 a.m

Ντρινννν

V- Χαζό ξυπνητήρι. Ηλιθια εφεύρεση.

Σηκώνομαι με τα χίλια ζόρια από το πολύ αγαπημένο κρεβατάκι, μαζευω τα μαλλιά μου μια κοτσίδα και κατεβαίνω κάτω να φάω πρωινό.

J- Καλήμερα ηλιθια!

V- Καλήμερα βλακα!

J- Έτοιμη για την πρώτη μέρα στο σχολείο;

V- Ναι τελευταία χρονιά φέτος... Επιτέλους! Εσύ τι θα κάνεις από δω και πέρα που δεν έχεις σχολείο;

J- Θα απολαμβάνω τι φοιτητική ζωή...

V- Α ναιιι... Εσύ θα πας στο πανεπιστήμιο φέτος. Το είχα ξεχάσει τελείως...

J- Ναι...

Μαμά- Καλήμερα!

J+V- Μέρα μαμά.

Μαμα- Τι κάνετε;

J+V- Καλά είμαστε

Αφού έφαγα πήγα πάνω και ντύθηκα. Εβαλα το μαύρο μου τζιν Levi's και την μπλούζα με το λογότυπο του TOMMY HILFIGER. Πλυθηκα, έβαλα λίγο από το αγαπημένο μου άρωμα, χτενισα τα μαλλια μου, τα οποία άφησα κάτω, πήρα την τσάντα μου και κατέβηκα κάτω.

Μαμά- Καλή σχολική χρονιά!

V- Ευχαριστώ μαμά!

Εβαλα τα μαύρα σταρακια μου και έφυγα από το σπίτι.

16:00 p.m

Επιτέλους τα βάσανα τελείωσαν για σήμερα...

Βγαίνω από το σχολείο και κατευθύνομαι προς το σπίτι που δυστυχώς είναι αρκετά μακρυά με τα πόδια.

16:15 p.m

V- James ήρθα...

J- OK. Vanessa από δω τα παιδιά ο Aaron και ο David...

V- Γειά παιδιά

A+D- Γειά Vanessa

Ωπα... Ήταν ιδέα μου ή ο Aaron μου έκλεισε το μάτι; Μάλλον ιδέα μου θα είναι...

J- Vanessa τα παιδιά τα γνώρισα στο πανεπιστήμιο είμαστε μαζί στο τμήμα.

Ο James σπουδάζει Νομική...

V- Μάλιστα...

J- Δυστυχώς εμείς πρέπει να φύγουμε οπότε byeee!

V- Bye

Jesus τι κουκλιά είναι και οι δύο τους! Μόνο που είναι λίγο αντικοινωνικοι απ'οτι κατάλαβα. Anyway είμαι τόσο κουρασμένη που το μόνο που θέλω είναι μια αγκαλιά από το κρεβάτι μου...

My Brother's Best Friends Are Vampires [COMPLETED] Where stories live. Discover now