2. Gece

2K 78 45
                                    

+19 / Fanfinfon / NSFW / Smut İçerik barındıran bölüm uyarısı. 

**

"Seokkie..." dedi kız, çakırkeyifti ama sarhoş değildi.


"Efendim Nikita?" dedi Hoseok. En pamuk baştan çıkarma sesini neden kullandığını bilmiyordu. Kızı cidden tavlama ihtiyacı hissediyor olamazdı herhalde. Hep şu kızın giydiği normal ama seksi kıyafetler yüzünden....

"Bana Nicky falan der misin?"

"Neden peki tatlı şey?" dedi Hoseok. Asansörü beklerken elini kızın beline dolayıvermişti.

"Nicky kulağa Vicky gibi geliyor....." dedin saçlarını karıştırırken. 

"Pekala Nicky... benden istediğin başka birşey var mı?"

"Sadece mutlu ve tatmin olmuş hissetmek istiyorum. Biraz endişeliyim aslında."

"O neden?"

"Senden bahsettiler demiş miydim?"

"Demiştin? ... ah... ama bak, maharetli ve eşsiz de demişler. Sen bana bırak kendini. Sonra sen çağıracaksın beni!" demişti Hoseok. Şakacı haline nasıl geri döndüğü  hakkında hiçbir fikri yoktu.

Kız ona bakıp gülmeye başladı. Asansöre bindiklerinde Hoseok kıza ufak dokunuşlar sunuyordu. Omuzdan serçe parmağa kadar, sadece tek bir parmakla belli belirsiz bir çizgi çekmek gibi, omurga hizasında sakince ilerleyen parmak uçları gibi. Omzuna bıraktığı hafif öpücük gibi. Kadınların nefes alışverişlerinden ne kadar ıslandıklarını öğrenmiş bir adam olarak Hoseok gülümsemekten kendini alamıyordu. Aşırı uyarılmış biriyle karşılaşmayalı epey zaman olmuştu, kendisi de aynı durumdaydı. Uzun zamandır ilk kez halka açık bir mekanda -asansör- ereksiyonu pantolonunu yırtacak gibi gözüküyordu. Havalı durmaya çalışsa da Nicky görmüştü pantolonun halini.

Kata gelince asansörden elele indiler. Kız alt dudağını dişliyordu ara ara. Hoseok kuruyan boğazına bir çare aramak üzere odanın kapısına gidip hızlıca anahtar kart ile kapıyı açtı. Önünden yürüyerek içeri giren güzel kalçalara baka baka içeri girdi. Kapanan kapının sesine dönen kız arkasında Hoseok'u göremedi. Hoseok derhal minibardan bir şişe su almıştı. Hızlıca bir iki yudum aldı. Kapağı kapatmadan minibarın üstüne bıraktı. Üstündeki spor ceketi çıkardı, ceketin içindeki beyaz gömleğin önünü açık bıraktı. Kızların buna bayıldığını biliyordu.

'Lanet olasıca, kızı etkilemeye mi çalışıyorsun? Ücretini verdin, bu onu zaten etkilemiş olmalı!' dedi içinden. Gömleği tamamen çıkarıp attı.

Kot pantolonunu yavaşça çıkarttığında kızın bakışlarındaki arzuyu net olarak görebilmeye başlamıştı. Çamaşırın içindeki haylaz bir an evvel o yarı açık ağıza girmek istiyordu. 

Hoseok kıza yaklaştığında kız da kot pantolonunu çıkardı. Siyah çamaşırı dümdüzdü ama o sadelikte Hoseok'u çeken birşey vardı. 

"Nicky... ben Charizard'ı kenara almak istiyorum..." dedi Hoseok kızın tişörtünü çıkarırken. Sporcu sutyeninin fermuarını parçalamak istiyordu. Kızdan izin falan istiyor değildi ama... bu oyunu oynamak hoşuna gitmişti.

Kızı sutyenine dekolteden soktuğu parmağıyla kendine çekti. Önce göğüslerini ardından da boynunu öptü. Dudaklarını dudaklarına yapıştırdığında ihtirasla öpmeye başladı. Aralanan dudaklarla birbirlerinin dudaklarının tadına bakıyorlardı. Hoseok kızı birden yatağa itti. Hiçbir şey söylemeden külodunu çıkarttı. Kadınlığının gülü olan klitorise baktı. Parmak uçları ile sevdi. Pembeliği hoşuna gitmişti. Eğilip uzunca öptü. Ardından kendi de ne yaptığını bilmeden emmeye başlamıştı. Kız inleyip kıvranırken dilini giriş yoluna değdirdi, kızın tiz bir haykırışla boşalmasına şaşırdı. Gittikçe ustalaşıyordu galiba Hoseok.

TROPICAL NIGHT  |  (Wonho OC) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin