BTS-Airplane Pt.27|Güzel bir aile olduk.
Yoongi, bana her şeyi eve yeniden getirdiği gibi anlatmıştı. JungGi ile tanıştığım gün Yugyeom'un evinden çıkmış kendi evimize gelmiştik. İlk defa bu denli özlemiştim. İlk defa özlemim bu kadar derindi. Ancak Yoongi'nin anlattıkları hâlâ aklımda dönüp duruyordu. Ya ona aşık olursa? Ya bu zorunda olduğu evliliği yeniden yaparken gerçekten birbirlerinden hoşlanırlarsa?
Bacaklarımda hissettiğim sıkılıkla kafamı aşağıya eğip bacaklarıma yapışan JungGi'ye baktım. Kıkırdayarak elimdeki kirli tabakları tezgaha bırakıp ellerimi yıkayarak peçeteye kuruladım. Eğilip bacaklarıma sarılan minik bedeni kucağıma alıp yanağına sulu bir öpücük kondurdum.
"Anne ben süt işmeşem oyuy mu? Kaynım çok şişti. Böyle kojaman!"
Peltek konuşmasına kahkaha atarak dudağına ufak bir öpücük kondurduğumda onu yeniden yere indirdim. Yüzündeki koca gülümsemeyle koşarak salona, gazete okuyan Yoongi'nin yanına giderek dizine tırmanıp bacağına oturmuştu.
"Baba, baba! Annem beni öptü kışkan!"
Kıkırdayarak ellerimi arkamda kalan amerikan mutfağın salona bakan tezgahına ellerimi yerleştirerek ikiliyi izlemeye başladım. Yoongi gazetesini katlayarak kemik gözlüklerini çıkartıp önündeki sehpaya, kahve bardağının yanına yerleştirerek JungGi'nin minik bedenine kollarını dolayarak göz ucuyla bana bakıp kaşlarını kaldırarak sinsice gülmüş, bir nevi savaş ilan etmişti.
"Hmm, demek seni öptü? Hani sen sadece babaya öpücük verecektin?"
"Annem bana hem de babam olduğunu şöyledi."
İkiliye kıkırdayarak izlerken Yoongi, JungGi'yi öpmüş kaşlarımı çatmama neden olmuştu. Mutfaktan çıkarak hızlı adımlarla yanlarına gelip Yoongi'nin boşta kalan dizine oturdum. JungGi'yi kucağıma çektim.
"Hıh, o sadece beni öpebilir. Kıskanıyorum yoksa. İkiniz de sadece beni öpebilirsiniz."
Yoongi teklifi düşünmeden uzanıp dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra JungGi'de babasını taklit edip dudağıma ufak bir öpücük kondurup ellerini çırparak kocaman gülümsedi. Kıkırdayarak Yoongi ve JungGi'nin alınlarına öpücük kondurup ayağa kalktım. JungGi de benim gibi kalkmış, Yoongi'nin yanındaki tekli koltuğa çıkarak babasını taklit etmeye başlamıştı. Kıkırdayarak JungGi'nin yanağını öpüp mutfağa ilerledim. İşime geri dönerek kirli bulaşıkları temizleyip makineye dizmeye başladım.
"Anne!"
"Hmm?"
"Anne!?"
Derin bir nefes alarak salona girdim. Yoongi, JungGi'yi kucağına almış havaya hoplatıyordu. Endişe ile onların yanına gidip Yoongi'yi durdurdum.
"Yapma, ya kafası tavana çarparsa?"
JungGi'yi kucağıma alıp sırtını okşayarak sallamaya başladım. Yoongi dudağıma minik bir öpücük kondurup kendisini koltuğa atmıştı. Kolundaki pahallı saate bakarak kafasını geriye attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aqualand•myg.jjk✔
FanfictionÖlümsüz bir lanetli adam aşık olduğu faniyi bu sefer su altında bulur. Evrenin kendisine sevdiği adamı dördüncü bahşedişidir.. «TAMAMLANDI» →Yoonkook. →Bottom Jongguk. →Mpreg. →Angst(?).