Chris Brown-With You
9|Hamileyim ben kaldırım taşı bile aşeririm!
Bir ay geçmişti. Koskoca bir ay. Hamile olduğumu öğrendiğimizden beri bir ay geçmişti ve ben her gün kusuyor, yine yiyor ve yine kusuyordum. Yugyeom her ihtimale karşı evimize taşınmıştı. Yoongi yanımdan ayrılmıyordu. Lee Jimin ile evlenme işinden vazgeçmişti. Eh, bu da işime geliyordu. Fazlasıyla ilgi, sevdiklerim yanımda, daha başka ne isteyebilirdim ki?
Yoongi kollarını bana dolamış, yatakta sıkıca sarılırken kafamı göğsünden kaldırıp yüzünü izledim. İnce çizgi halinde olan gözleri, minik burnu, pembelikleri.. O kusursuzdu. Kesinlikle mükemmel bir insandı.
Uzanıp dudaklarımı pembeliklere hafifçe bastırarak geri çekildiğimde Yoongi'nin dudakları yukarıya doğru kıvrılmış gözlerini yavaşça aralayarak yeniden dudaklarıma öpücük kondurmuştu.
"Uyumuyor muydun?"
"Hmhm, sen de fırsattan istifade dedim öpeyim,hm?"
Yoongi kıkırdarken kızaran yanaklarımı saklamak adına Yoongi'nin göğsüne kafamı yasladım. Karnımda hissettiğim el ile hafifçe geri çekilerek gülümsedim. Karnımı okşamasını seviyordum. Minik bir tebessümle gözlerimi kapatarak ben de elimi karnıma yerleştirip dudağımı dişledim.
"Pişt.. Minik.. İçerisi sıkıcı mı?"
Tek gözümü aralayarak doğrulmuş, karnına yaklaşarak konuşan ve öpen Yoongi ile kıkırdadım. Yoongi yüzüme eğilerek dudaklarıma öpücük kondurduktan sonra karnıma yönelerek öpmeye ve konuşmaya devam ettim.
"Şimdi ben babanım. Jungkook da annen tamam mı? Ona inat sürekli anne de ona."
Göz devirerek somurttum. Anne kelimesi bir kadın için değildir ki. Anne şefkatli, sıcak, karşısındaki çocuğa en iyi bakan ve onu en iyi anlayan kişidir. Anneler sadece kadınlar değildir. İnsanlar cinsiyet ayrımına o kadar alışmışlar ki, bunların farkında değiller. Mesela doğuran her kadın anne olamıyor. Her çocuğu olan baba olamıyor. Haberlerde görüyoruz ki pek çok çocuk evsiz, ailesi yok. Benim anne denildiğinde rahatsız olduğumu sanıyorlar ancak annelik sandıkları gibi değil. Anne olmak; sadece kadınlar için değil erkekler için de olabilir.
Ki gerçi tek hamile kalan erkekler deniz adamları..
Bu yüzden iki deniz adamı çiftleşirse çocuk olmaz. Buna sadece deniz kızları neden olabilir. Mesela Taehyung, Jimin'den hoşlanıyordu. Jimin de ona karşı boş değildi ve ben o ikisini özlemiştim.
Geçen hafta Yoongi ile deniz kıyısına gitmiş ve balıkları aramaya başlamıştık. Bulduğum ilk balığa onları sormuştum. Ertesi gün yine gelmem gerektiğini söyleyince oradan ayrılmış ve ertesi gün de geri gelmiştim. Taehyung ve Jimin iyilermiş. Hatta Jimin kaybolmamış, salak sadece kolyesini arıyormuş. Ay ışığı kolyesi. Üç tane olduğunu sanmıştık ancak dört tane varmış. Yoongi'de ki daha siyahımsı olsa da fazla kafaya takmamayı ve kurcalamamayı seçmiştim. Hamileydim ve şu dokuz ay, ya da daha erken bilemiyorum, sadece şımarmalıydım.
Burnuma dolan enfes kokular ile düşüncelerimden arınıp gözlerimi aralayarak doğruldum.
"Açım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aqualand•myg.jjk✔
FanficÖlümsüz bir lanetli adam aşık olduğu faniyi bu sefer su altında bulur. Evrenin kendisine sevdiği adamı dördüncü bahşedişidir.. «TAMAMLANDI» →Yoonkook. →Bottom Jongguk. →Mpreg. →Angst(?).