Will.I.Am ft. Miley Cyrus-Feeling Myself
11|Kaossuz olmaz tabii.
Ellerimi birbirine sürterek ısıtmaya çalışırken şaşkınca bir Yoongi'ye bir de Jimin'e bakıyordum. Tek kaşımı kaldırarak ikisi arasında mekik dokuyan gözlerimi Taehyung'a çevirdim.
"Taetae bana su getir vallaha bayılacağım şuracıkta."
Yoongi sonunda kafasını kaldırıp endişeyle bana baktığında öldürücü bakışlarımı ona atarak sessiz durması için uyardım. Anında kafasını eğdiğinde JungGi'nin uyuduğu göğsüme bakarak derin bir nefes aldım.
"Ne demek en yakın arkadaşım sevgilimin çocuğu?"
Yoongi ve Jimin dudaklarını birbirine bastırarak kısa süre birbirlerine bakmış ardından yeniden önlerine dönmüşlerdi. Şu an kesinlikle yaramazlık yaptıktan sonra ebeveynlerine yakalanmış çocuklar gibi duruyorlardı. Sinirle bir nefes verdikten sonra elimi şakaklarıma yerleştirip ovdum. O sırada beni ciddiye alıp şu getiren Taehyung bardağı gözüme gözüme sokunca elinden aldıktan sonra suyu bir dikişte bitirip yanımdaki komidine yerleştirdim.
"Hayır yani.. Başından beri biliyordun üstelik! Bana hiçbir şey söyleyesin de mi gelmedi? Tamam onu geçtim Taehyung sen neden Yeontan'ı da getiriyorsun? Senin yüzünden Yugyeom ölüyordu!"
"Ya Jungkook zaten vicdan azabı çekiyorum yüzüme bari vurma."
"Vah vah, senin vicdanın mı vardı Taehyung bey. Her neyse."
Sinirle Yoongi'ye dönerek ölümcül bakışlarımı atmaya devam ettim. Taehyung'da bilmiyordu. Bu yüzden benden alabildiği kadar gazla onlara kendince ölümcül bakışlar atmaya çalışıyordu.
"Başkada bilmem gereken 'çocuğum' var mı Yoongi?"
Tırnak içinde söyledikten sonra Yoongi kafasını kaldırıp düşünmeye başladı. Hayır, ciddi anlamda düşünüyordu. Bu da zaten sinirli olan beni daha da sinirli hale getiriyordu ki alnımdaki damarlar bile belli olmaya başlamıştı. Hem canım yanıyor, hem başım ağrıyor, hem de karşımdaki salak topluluğu ile uğraşıyordum. Sıkıntıyla derin bir nefes aldıktan sonra dişlerimi sıktım.
"Siktir git gelme yanıma."
Gözlerini irice açarak gözlerime diktiğinde kaşlarımı mümkünmüş gibi daha fazla açarak yanındaki yastığı, göğsümdeki bebeğe dikkat ederek Yoongi'ye fırlattım.
"Sakın beni ikiletme Min Yoongi! Seni gebertirim."
"Jung-"
"Sana kes sesini dedim. Jimin'i de al çık. Taehyung ile kalacağım bu gece. Sakın ama sakın yanımıza bile gelme!"
Taehyung'a dönerek üzerindeki tişörtün yakasından tutarak kendime çektim.
"Çıkar şu ikisini odadan."
Taehyung korku ile hızla kafasını sallamış ardından Yoongi ve Jimin ikilisinin yanına giderek ikisini çekiştirmişti. Baba ve oğul fazla direnmeden kalkıp odadan çıkınca tuttuğum göz yaşlarımı akıtmaya başladım. O sırada da Taehyung kapıyı kilitlemiş ve yanıma gelerek yatağa oturmuştu. Şu an bana yaklaşmamak en iyi ve mantıklı çözümdü. Sonuçta sinirli halim pek de normal olmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aqualand•myg.jjk✔
FanfictionÖlümsüz bir lanetli adam aşık olduğu faniyi bu sefer su altında bulur. Evrenin kendisine sevdiği adamı dördüncü bahşedişidir.. «TAMAMLANDI» →Yoonkook. →Bottom Jongguk. →Mpreg. →Angst(?).