Balayı suiti!

146 11 2
                                    

Merhabalar! Bu sefer konuşmuyorum.Hemen bölüme geçiyorum.
Unutmadan yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmazsanız cok sevinirim, unutursanız küserim aahshs 😂bu kötüydü kabul. Sustum🤐
Keyifli okumalar! ❤😘🙅

Somut olan Mirhan'ın Leyla'yı arabaya sürüklemesi olsada işin soyut kısmında insanın alnına işlenmiş kader vardı.
Arabaya sürükleyen her ikisinide kaderdi. Bir insan yazılmışsa eş diye birine Şiwan Ağa bile elbette duramaz önünde.
Mardin dışına çıktığında ağalığını bir köşeye bırakıp dostlarının yanında gülen, espri yapan, sinirlerine hakim olan, Mirhan'ı bir telefon görüşmesi Mardin'in sert, ağır, emirlerini savuran ağası Mirhan'a çevirmeyi başarmıştı ışte.

Mirhan, bu işin böyle paldır küldür olmayacağı aklına gelince, ellerini saçlarının arasına daldirip öfkeli nefesini bıraktı. Yönünü arabasından, Leyla'nın odasına döndürdü.

Odanın önüne gelince tuttuğu kolu hışımla bıraktı. Leyla'nın yüzündeki acı ifadesini görünce öfkesinin yine gözünü kör ettiğini farketti, Leyla'nın bu olaylarla bir alakası olmadığını kendine hatırlattı.
Öfkeli olduğu kadar vicdanlıydı da Mirhan. Haksız yere kimsenin canını acıtmazdı,haklı olduğunda da acımazdı.
Hiçbir zaman özür dilemediği gibi yine özür dilemeyecekti ama haksız olduğu zamanlar da yaptığı gibi farklı bir yolla gönül alacaktı.

Leyla'nın canını acıtmıstı ama ilk fırsattı telafisini yapacaktı.

Sucsuz olduğu halde kadına olan tavrından dolayı mahçup olmuştu.. Sakin olmalıydı. Leyla ona yardım etmek zorunda değildi. Isterse evlenmeyebilirdi.

"Leyla.. " gözlerinin içine gözlerini sabitledi. Ilk kez gördüğünden beridir aklına gelmek için bu gözler fırsat kolluyordu sanki. "Bunu yapmak zorunda değilsin. Ama eğer yapacaksan hemen şimdi iceri gir ve kimliğini al. Saat erkenken halletmeliyiz bütün işlemleri. Vesikalık fotoğrafta lazım."

"Var fotoğrafım."
Mirhan'ın aceleci tavrına uyum sağlayarak telaşlı konuşmuştu.
Leyla cevabını vermişti aslında. Mirhan'a yardım edecekti. Bu evlilik olacaktı.

"Tamam o halde. 5 dakikan var, acele et."

Arkasını dönüp giden adamın arkasından kendi kendine söylendi. "Emrin olur!" Adamın sırtına gözlerini devirdi. Dakikalarının azaldığı aklına gelince aceleyle odasına girdi.

Mirhan hızlı ve kendinden emin adımlarla doğruca Kemal'in açık olan kapısından odasına daldı.

"Hemen şimdi kaldırıyorsun o kıçını araman gereken kim varsa ara. Bu nikah en hızlı şekilde gerçekleşecek." Göz dağı verircesine işaret parmağını salladı. "Peşimden gel."

Kemal, Mirhan'ın sinir küpüne dönmüş, emir veren hallerine alışıktı. Sebebinin önemi yoktu. Mirhan sinirliyse ikiletmemek gerekirdi. Sonra mazAllah..

"Emrin olur ağam." Dedi sahte bir gülümseme ile. Hem Mirhan'ı takip ediyor, hem işlemlerin hızlanmasını sağlayacak bütün dostlarını tek tek arıyordu.

Leyla'nın odası ile Kemallerin evinin ayrıldığı yerde el işareti ile Kemal'e gitmesi gereken yeri işaret etti ve arkasına dönmeden yürüyerek, emirlerini yağdırmaya devam etti. "Git hemen Berna'yı al. Yalnızca 2 dakikanız var. Arabanın yanina gelin."

"Ta.. tabi hemen kardeşim. Alıp geliyorum." Giden adamın arkasından nerdeyse bağırarak seslendi ama Mirhan çoktan sola dönüp kaybolmuştu bile.

♧♧

"Siz Hamit kızı Leyla Anat, hiç kimsenin baskısı altında kalmadan evlenmeyi kabul ediyor musunuz? "

Kaderin Çizdiği AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin