Kaderin Çizdiği AŞK Tanıtım-2

196 15 7
                                    

  Şimdi..

  Mirhan, Mardin'in en büyük ağalarından Şiwan Ağa'nın oğludur. Doğuda törelerin dediği olur. Töreye baş kaldırmak zor rastlanan bir durumdur.Bir baba oğlunun rızasını sormadan gönlünden geçen gelini istemeye gidebilir ya da kızın rızası alınmadan evliliğine karar verilebilir. Mirhan'ın başına da gelen buydu işte. Şiwan Ağa en küçük kardeşi Zilan'ın kızını babası Hozan Ağa'dan istedi, Hozan Ağa'da kabul etti ve Mirhan ile Dilşen'in evliliğine karar verildi
O akşam yemekte Şiwan Ağa konuyu aile fertlerine anlatmak için suyundan bir yudum alıp konuşma yapmaya hazırlandı.
 "Sizle konuşmak istediğim bişey vardır. Hepiniz beni dinleyin."
Evin hanımı Gulin Hanım'ın haberi vardı. O yüzden diğer aile fertleri gibi tüm dikkatini kocasına vermeyip, bir yandan yemeğini yemeye devam etti.
 "Bacım Zilan'ın büyük kızı Dilşen'le Mirhan'ı evlendirmeye karar verdim,Hozan Ağa'dan istedim oda kabul etti." Dedi Şiwan Ağa kimsenin araya girmesini istemediğinden bir çırpıda.
 Mirhan elinde tuttuğu çatalin ucuna başparmağını bastirdigini kardeşi Buke birkaç kez seslenene kadar farketmedi.
"Abi.. "
Ayak ucundan beynine doğru fışkıran kanlar kulaklarındaki çınlama sesinden başka bir sesi duymasına izin vermedi.
"Abiii.. Mirhan Abiii! Parmağın kanıyo!"
Hiçbir şey diyemedi. Sadece elindeki çatalı tabağa gürültülü bir sesle bırakmakla yetindi. Boğazına oturan yumru konuşmasına,bağırmasına,nefes almasına herşeye engeldi sanki. Herkes masadaki sessizliği Mirhan'in bozmasını ister gibi dudaklarını bile aralamadan ona odaklanmıştı.
 "Ben sana ne zaman bir saygısızlık yaptım baba? Bir dediğini ne zaman iki ettim? Sana bu zamana kadar gösterdiğim saygıya karşılık en azindan istemeye gitmeden önce bana sormanı beklerdim. Mardin'de o kadar kız dururken neden kan kardeşim Azad'ın sevdiği kız Şiwan Ağa! Neden!! "

Kaderin Çizdiği AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin