"Tanıştırayım,yengen!

105 11 4
                                    

Siz değerli okuyucalar bir kez daha ne kadar tatlı bir okuyucu olduğunuzu buradan söylemek istiyorum. Hikayemize o kadar sıkı sariliyorsunuz ki henüz taslakken ve küçücük bir bölüm hazırlamışken okuyosunuz. Bu beni cok mutlu ediyor, inkar edemem. Lakin o kadarcıgı okuyup bölümün hepsini okumamanız düşüncesi ürkütmüyor da değil. O yüzden bölümü not oluşturarak yazıp bölüm olarak sizinle paylaşıyorum.
Çok uzattım,farkındayım. Özür diliyorum..
Keyifli okumalar.❤😗🌼🙆

"Tamam Mirhan Bey, hepsini topladık ." Dedi burnunun üzerinde nohut kadar et beni olan temizlik görevlisi.

"Teşekkür ederiz." Mirhan tebessüm ederek bahşiş uzattı görevliye. İnsanlara karşı nazik, yüzünde tebessümü olan biriydi ama ağalığın verdiği otoriterlik baskısı yüzünden bunu her zaman sergilemezdi.

"Kendi adına teşekkür eder misin lütfen benim ağzım var." Burnunu biraz yukarı dogru tutarak iki kolunu birbirine sarmış vaziyette baktı Mirhan'a.

"Allah'ım yine başlıyoruz."diye kendi kendine sabır dilenircesine söylendi.
"Leyla, zaten eksik olan ağzın değil, nazik dilin farkındaysan." Gözlerini devirerek kafasını başka yöne çevirdiğinde bahşiş verdiği halde gitmeyip,kafasını ikisi arasında çevirip duran görevliyle göz göze geldi ve az önce tebessüm ettiği kadına kaşlarını çatarak tehdit vari baktı.

"Bende gidiyordum zaten. Iyı geceler efendim. " Samimiyetsiz bir gülüş ekledikten sonra odadan çıkıp kapıyı arkasından çekti görevli.

"Sen az önce bana laf mı soktun Mirhan Ağa? Yoksa bana mı öyle geldi?"
Odanın ortasında durmuş yürüyen Mirhan'ı gozleriyle takip etti.

Mirhan siyah küçük valizini eline alarak içinden eşofman altını ve beyaz tşortunu aldı. Valizini kapatırken bir yandan da Leyla'nın sorusuna cevap verdi. "Sana nasıl geldiği değil benden nasıl gittiği önemli. " Valizden çıkarttığı giysileri eline alarak banyoya girdi.

"Bu bir cevap değildi." Dedi Leyla kapanan banyo kapısının önünde durarak. Banyodan cevap olarak su sesleri geldi.

Mirhan banyoda işini halledene kadar Leyla da kendi valizinden yatmak için uygun giysiler çıkardı.
Mirhan banyodan çıkar çıkmaz Mirhan'a bakmadan banyoya girdi. Önce ihtiyaçlarını giderdikten sonra elini yüzünü yıkayıp giysilerini değiştirdi. Banyodan çıktı.

"Hiiihh! Hani beraber yatmayacaktık! " dedi yatağın yanında durarak. İki elini belini koymuştu.

"Beraber yatmak istemiyorsan ben yatıyım, sen otur." Dedi Mirhan istifini bozmadan. Gözleri hala kapalıydı.

"Olmaz benimde uykum var ama." Leyla'nın sesi isyan edercesine çıktı.

"Otelde sadece tek bir oda var ve oda balayı suiti. Bu da demek oluyor ki.. tek bir yatak var. " yine gözlerini açmadan konuştu. Ellerini kafasının altına koymuştu.

"Olmaz beraber yatamayız. Şartımızdan biri buydu." Kollarını bu sefer göğsünün altında birbirine doladı.

"Benim değil, senin şartın."

Ayakta o şekilde dikilerek 2 dakika boyunca söyleyecek laf aradı Leyla.

"Olmaz diyorum kalkasana Mirhan."
2 dakika boyunca bulabildiği tek cümle bu oldu.

Mirhan'ın sesi çıkmadı.

"Mirhan kalksana beraber yatamayız diyorum." Dedi sabırsızca Leyla.

Mirhan bu sefer sol tarafına döndü, yine sesi çıkmadı. Yatağın sag tarafı boştu.

Leyla, Mirhan'ın baş ucuna geçerek kolunu dürtükledi.

Kaderin Çizdiği AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin