2 ay önce..
"Allah aşkına yapma bırak beni bırakk abii!"
Yağmurun ahırın saç çatısına çarpan sesi o kadar şiddetliydi ki Leyla'nın sesini bastırıyordu. Zaten ne kadar bağırsada onu duyabilecek kimse yoktu,biliyordu. Murat onu hiçbir zaman ırmak kenarındaki mağaranın gizli kavugundan başka bi yerde buluşmaya çağırmamıstı ki, nasıl olmuşta bu hataya düşüp köyün terkedilmiş evlerinin olduğu bu ahıra gelmişti? Eğer onunla buluşmak istediğini haberdar edecek olsa odasının penceresinin önüne saksıda papatya bırakırdı. Ama bu sefer Murat abisi Osman'a ona Leyla'ya acilen ahıra gelmesini haber etmesini söylemişti. Leyla'da buna inanmıştı. Osman 10 yıldır evli ve 2 kız babasıydı,namuslu adamdı. Kimsenin karısına kızına bakacak bir adam değildi. Ama nerden bilinecekti kimse kalbini açıp bakmamıştı ki.
"Ne bırakması kızım. Seni buraya getirene kadar boşa mı kırk takla attım. Yeter Murat'ı eğlendirdigin biraz da bizi eğlendir bakalım."
"Ne diyosun abi sen ne eglendirmesi bırak beni gideyim. Kimseye bisey demem ne olur bırak!"
"Bu zamana kadar o gözden uzak yerde gerçekten Murat'a vermediğini mi düşünüyorum sanıyorsun. Nasıl olsa artık Murat'ta anlamaz. "
Leyla'nın duyduğu cümlelerin şokuyla direnen elleri, kolları kısa bir süreliğine direncini kaybetti. Osmanda bunu firsat bilerek kızın eteğini bir çırpıda yukarı sıyırdı. Leyla bir umut direnerek kurtulma şansını kaybetti ve artık hayatının seyri değişti.
♤♤Onları o gün tesadüfen oralarda gezen iki yaşlı adam gördü. Leyla anlatsa da kim inanırdı artık ona.
Babası Halit 60lı yaşlarında fakir,yaşlı zavallı bir adamdı. Leyla'dan ayrı birde evlenmis büyük iki kızı ve 10 yaşında bi oğlu vardı. Adamın olanlara kalbi dayanmadı olayın duyulduğu gün kalp krizi geçirip vefat etti. Leyla'ya köyde tek inanan annesi Zeliha oldu. Ne ablaları,ne arkadaşları, ne de Murat. Murat,Leyla'yı olaydan sonra hic görmeden köyü terketti. Onun için - Leyla'nın istemesiyle ya da zorla -ne farkederdi ki abisi bi şekilde Leyla'ya sahip olmuştu. Canından çok sevdiği yeğenlerinin babasını öldürüp onları nasıl babasız birakabilirdi. Karısı Osman'a inandı. Ara ara yanına küçük kızlarını da alıp Leyla'nın evini taşlamaya başladı. Öyle ki henüz 4 yaşında olan küçük kızı Pamuk bile büyüğünden gördüğünü yapıp eve taş atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Çizdiği AŞK
Fiction généraleBazen yıllarca emek vererek dokuduğunuz bir halı bitmesine henüz çok kısa bir zaman kalmışken en başta yaptıgınız küçük bir dokuma hatasıyla hiç olabilir. Siz onun sonunu beklersiniz binbir heyecanla. Halıyı dokutan kişi o özürden dolayı halıyı artı...