×6×

104 7 8
                                    

,,Co se stalo?" zhrozila jsem se. ,,Nemáš to zaplý" Sakra, sakra, sakra. ,,Víš co, Lin? Pojď, půjdeme se tam ještě jednou podívat, a optáme se lidí jestli něco neviděli," oznámil a pomalu mě začal táhnout směr park. ,,To je dobrý nápad, běžte, a já tohle ještě prověřím, pak příjdu za váma," odsouhlasil Dominik. ,,Tak jo," kývla jsem a rozešla se spolu s Filipem pryč.

,,Mám pocit, že jsem tam viděla Tomáše, však víš, Beneše, tak se ho zeptám, a ty se poptej kolem ju?" ,,Ok, pak se někde sejdem." Zatřepala jsem hlavou a vydala se k Tomovi, který si tam házel s míčem. ,,Čau Tomáši, neviděl jsi někoho, že by bral mobil zpod támhle té lavičky?" oslovila jsem ho a ukázala na místo, které bylo asi deset metrů od nás. ,,Ne, neviděl a nemám náladu na to abych ti ho bral." ,,Aha, ale i tak díky," trochu falešně jsem se usmála a pak se otočila na právě přicházejícího Fildu. ,,Nic," klesla mu hlava. ,,Já taky nic," smutně jsem na něj koukala.

,,Tak," začal strejda, ,,mám dvě zprávy, jedna horší než druhá, jakou chcete slyšet první?" To fakt? Hned jsem klidnější. Pomyslela jsem si sarkasticky. ,,Vyber sám," rozhodl Fífa. ,,Dobře, tak zaprvé, projel jsem tu stránku ještě jednou, pořád nic." Oba jsme vzdechli. ,,A zadruhé?" optala jsem se. ,,Zadruhé, zkoušel jsem na ten mobil ještě jednou volat a -" odmlčel se, ,,je vypnutý." ,,Cože?" vyjekla jsem. To je v háji, to je v háji, to je v háji. Nadávala jsem potichu.  Chvíli jsme tam ještě něco řešili, ptali se lidí a takový, ale stejně nic.

Zase se rozpršelo, tak Dominik nařídil, že mě odveze domů. Nejdřív jsem protestovala, protože jsem nechtěla, aby se máma dozvěděla, že mi ukradli mobil, ale pak mi došlo, že to stejně musím říct, tak jsem kývla. Všichni tři jsme se vydali k autu. Cestou jsme debatovali o různých možnostech, jak se to mohlo stát, ale na nic jsme nepřišli. Zrovna jsme přijeli ke mně domů a já vyběhla z auta abych zkontrolovala, jestli je někdo doma. Máma. Filip s jeho tátou se vydali pomalu za mnou. Mezitím přišla máma ke vchodu.

Tak jo, už vás tím nebudu zdržovat, protože vás to určitě už nudí. Shrnu vám to: Strejda všechno řekl mámě, pak se tam bavili o nějákých možnostech a Fíla s Dominikem následně odešli. Máma mě potom doma trochu seřvala a táta, hned potom co přijel, začal taky nadávat, ale později jsme řešili jak "dopadnout zloděje". Pak jsem odešla do pokoje a nic zajímavého se nedělo.

Přivlastnila jsem si notebook, takže první co bylo, tak jsem otevřela messenger a napsala Dannymu. Ale nenapsala jsem mu nic o tom, že mi ukradli mobil - na to mu ještě dostatečně nedůvěřuji - ale začala jsem v klidu, a to jak se má. Chvíli se nic nedělo, ale pak se ozvalo cinknutí. Přerušila jsem rozehranou hru a otevřela jsem nově příchozí zprávu. Pak jsme si psali a psali, a nakonec jsme se ještě domluvili na ven. Už se mi chtělo spát, tak jsem to ukončila, vysprchovala jsem se, oblékla se do pyžama, vyčistila si zuby a šla spát.

Tak jo lidi, klid, pořád žiju😁 Byla jsem na táboře, takže jsem nemohla psát a následovně mě opustila fantazie, takže to musíte omluvit😏❤️ Nevím, jak to bude dál, ale snažím se dohánět, takže mějte trpělivost, ale tuhle zapomenutou kravinu už stejně nikdo nečte😄😂❤️ No nic, mějte se fajne😊❤️❤️

Já, stalkerKde žijí příběhy. Začni objevovat