×22×

22 2 3
                                    

"...naprosto dokonalý! Děkuju ti moc," vydechl nadšeně Danny a vyndal z krabičky naši první společnou fotku. Je to selfie focené právě tady na louce. Fotím já a Danny mi dává pusu na tvář. ,,Ale to není všechno, podívej se znovu a pořádně!" dodala jsem a on tak provedl. Znovu nahnul krabičku, aby zkontroloval jejíž obsah. Po pár vteřinách z ní nešikovně vyklouzly dva kousky papíru.

,,Děláš si srandu? Tohle je úžasný, lístky do kina na 'Návrat do budoucnosti'! Lepší už to snad ani být nemůže," vyjekl Danny jako malá holka. ,,Ale může," mrkla jsem jeho směrem, ,,protože tam jdeš se mnou." ,,Zlato, děkujuděkujuděkuju moc! Jsi nejlepší!" prohlásil a objal mě. Trochu zaskočená jsem mu obětí s radostí oplatila.

Zbytek večera jsme strávili povídáním historek všeho druhu, debatováním a sledováním hvězd. Svíčky již pomalu zhasínaly a my začali být unavení, a proto jsem prolomila ticho: ,,Vlastně tu mám pro tebe ještě jedno překvapení. Nejde to odmítnout, už jsem vše zařídila, dobře?" Nejdřív šokován, ale poté klidný Danny kývl hlavou na souhlas.

,,Přinesla jsem sem i stan, takže dneska už se zpátky domů nejde," hrdě jsem mu oznámila. ,,Cože? Stan?" nevěril, dokud jsem mu ho nestrčila před oči. ,,No páni Lindo. Ale je tady háček, nemáme tu přece nic, v čem bysme spali. Myslím tím deku nebo spacák," zamračil se. ,,Neboj se siláku, na jedné dece právě sedíme, takže není problém," zakřenila jsem se na oplátku. ,,Ehm, jen podotýkám, JEDNA," usmál se Danny nervózně. ,,No tak se prostě budeš muset smířit s tím, že se o ni budeme muset podělit," pokrčila jsem bez zájmu rameny. ,,No dobře teda," pravil nakonec.

Ráno mi začal zvonit budík dřív než obvykle. Ještě se zavřenýma očima jsem se snažila najít tlačítko, které by ten rámus zastavilo, jenže neúspěšně. Zrovna v momentě, kdy jsem se ve svém šťastném snu bavila s mámou o jídle, začala nám do konverzace hrát písnička 'Baby' od Justina Biebera. Jak já ji nenávidím! A teď si dokonce i dovolila narušit mi sen. Vlastně ani nevím, kdo mi ji nastavil na vyzvánění. Snad ne máma. Nebo třeba můj bratr, který nikdy neexistoval, protože žádného nemám. Ugh, už mi to prožírá i mozek. Musím se co nejdřív probudit.

,,Drahoušku prosím vypni to, a to hned!" zakřičel rozespalý Danny přes celý stan přesně v sedm ráno. ,,Snažím se, klid prosím," odsekla jsem unaveně. Následně se mi konečně podařilo zmáčknout to prokleté tlačítko a moje noční můra skončila jednou provždy.

Po dalších několika minutách jsme konečně vstali z naší provizorní postele a vyšli na čerstvý ranní vzduch. ,,Moc se tu nezabývej, musíme to tu sbalit a vyrazit domů," vydal ze sebe z ničeho nic Danny. ,,Kam tak spěcháš? Vždyť je víkend," namítala jsem. Otočil se směrem ke mně a zamračil se: ,,Musím si ještě něco vyřídit. Ukaž, pomůžu ti s tím, ať vyjdem co nejdřív."

Celé dnešní ráno probíhalo divně. Panovala ve vzduchu taková napjatá atmosféra. Za pár minut jsme měli všechny věci zbalené a byli připraveni vydat se domů. Za celou dobu jsem se neodvážila říct jediné slovo. Naposledy jsem se ohlédla za krásným výhledem, a pak už jsme ruku v ruce kráčeli dolů z kopce, zamířeno domů. Ale přece jenom mi tu něco nehrálo.

Stream Heartbreak Weather by Niall Horan. Get the Drag Me Down video to 1 billion. Treat people with kindness. Lots of love, I.

Já, stalkerKde žijí příběhy. Začni objevovat