(Συνεχίζουμε στο P.O.V της Sunmi's)Χασμουρηθικα και άνοιξα τα μάτια μου. Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα, ήταν ότι ο Seungho δεν έβγαλε τα χέρια του από την μέση μου. Με έφερε και πιο κοντά του και τώρα η πλάτη μου ακουμπαγε το στήθος του. Με έκανε να κοκκινισω πρωινιατικα.
Εντωμεταξυ, δεν μπορούσα να πάρω το κινητό μου να δω την ώρα επειδή ήταν στο κομοδίνο. Το κρεβάτι ακουμπάει τοίχο οπότε δεν γίνετε να έχει δύο κομοδίνα. Έπρεπε αναγκαστικά να ξυπνήσω τον Seungho. Αλλά...Ήθελα να μας φτιάξω πρωινό χωρίς να το περιμένει.
Του χάιδεψα τα χέρια μήπως γαργαλιθει και τα πάρει από την μέση μου, τίποτα όμως. Ε εκεί κατάλαβα ότι έπρεπε να τον ξυπνήσω, γιατί με είχε πάρει αγκαλιά σφυχτα.
Εγώ: Oppa...
Μπόρεσα να γυρίσω και του χάιδεψα το μάγουλο.
Εγώ: Θα με αφήσεις?
Τον είδα που άνοιξε ένα μάτι.
SG: Γιατί, που θα πας?
Εγώ: Πουθενά, να σηκωθώ θέλω.
SG: Δεν θα πας πουθενά...
Δεν με άφηνε με τίποτα. Γλυκούλης~~
Εγώ: Σε παρακαλώ...Στο υπόσχομαι μπορώ μετά να έρθω για πιο πολλές αγκαλίτσες.
SG: Δεν πας πουθενά, είσαι το αρκουδάκι μου τώρα.
Μου είπε με κλειστά τα μάτια. Δεν είχε ξυπνήσει ακόμα καλά καλά.
Εγώ: Πλιζ?
SG: Hpmh...καλά..
Ξετύλιξε τα χέρια του από την μέση μου επιτέλους. Έτσι λοιπόν σηκώθηκα από το κρεβάτι.
Εγώ: Εσύ, κοιμήσου. Μην σηκωθείς.
SG: Μμμ..
Τι ωραία που ήταν αυτή η αγκαλιά...τόσο ζεστή και άνετη...Θέλω κι άλλο...
Πήγα στο μπάνιο να κάνω τα απαραίτητα. Μετά πήγα στην βαλίτσα μου για να βρω την χτενα μου. Χτενιστικα και την έβαλα πίσω εκεί που την βρήκα.
Μετά κατευθύνθηκα προς την κουζίνα, συγκεκριμένα το ψυγείο. Το άνοιξα και ήταν υπερβολικά οργανωμένο. Ούτε εγώ δεν κάνω το ψυγείο μου έτσι. Βρήκα τα σωστά υλικά για να φτιάξω κρέπες. Αυτό επέλεξε η μαγείρισσα, Jung Sunmi για να φτιάξει σήμερα. Άνοιξα το μάτι και πήρα ένα τηγάνι. Λοιπόν, άρχισε το μαγείρεμα.
Seungho's P.O.V
Ξύπνησα και είχα στα χέρια μου την Sunmi ακόμα. Μου είπε να την αφήσω να σηκωθεί αλλά...δεν την άφηνα. Δεν ξέρω γιατί δεν την άφηνα και γιατί είπα τόσες μαλακίες που ήταν ασήμαντες. Στο τέλος την άφησα να σηκωθεί επειδή θα μου έσπαγε τα νευρα να την αφήσω.
YOU ARE READING
Light me up ✔Completed✔
General FictionΈνα αγόρι που κατοικοί στην Ιαπωνία ήρθε από την Κορέα για να πάει σχολείο και να δημιουργήσει φίλους. Όμως, περνάει δύσκολα τα χρόνια του. Τα παιδικά του χρόνια ήταν άγρια αλλά έμαθε στην πορεία να τα αντιμετωπίζει. ▪Dont you dare copy this story p...