Κεφάλαιο 15ο

17 5 0
                                    


Time skip to after school

BZZZ BZZZ

"Χμ?". Το τηλέφωνο μου ήταν. Μου ήρθε μήνυμα από την Sunmi να την περιμένω στην μπροστινή μεριά του σχολείου πριν φύγω. Έτσι και έκανα.

Η ώρα είχε πάει 4:03 το μεσημέρι. Όλοι οι μαθητές, με τις ίδιες κινήσεις και τα ίδια ψυχολογικά.

"Γιατί εμένα ύποπτο..." ψιθύρισα στον εαυτό μου. Απορούσα πραγματικά. Και εκεί η σκέψη μου πήγε στο extreme.

"Με ναρκωσαν και με έβαλε κάποιος να κάνω κάτι...? Είχα μεθύσει- όχι κάτσε... Δεν έχω πιεί ποτό εδώ και καιρό." αυτό σκεφτόμουν. Καλά είμαι και εγω ώρες ώρες ότι νάνε.

"Oppa..?" είπε η Sunmi και με πλησίασε.

"Α, γεια. Πάμε?"

"Σπίτι μου?"

"Τι?"

"Με άκουσες."

"Εντάξει...άντε καλά. Μισό, οι υπόλοιποι?"

"Περιμένεις να έρθουν μαζί μας εφόσον σε όλα τα διαλείμματα ήταν μακρυά μας?"

"Ναι...σωστό και αυτό." Έτσι λοιπόν πήγα στο σπίτι της Sunmi.

...

Φτάσαμε λοιπόν. Άνοιξε την πόρτα και μπήκαμε μέσα.

"Γεια σου μαμά!"

"Γεια σου παιδί μου- ... Απέκτησες αγόρι?"

"Μχμ! Εδώ και καιρό! Είπα να τον φέρω μια βόλτα από εδώ-"

"...Έχουμε να μιλήσουμε κυρά μου-"

"Σταμάτα τις βλακείες Sunmi. Συγνώμη κυρία μου ήμαστε απλά φίλοι..." της ειπα. Είδα ότι έκανε μαλακια και απ'ότι φένεται η μάνα της δεν ενθουσιάστηκε με αυτό που είπε η Sunmi.

"Α ευτυχώς..."

Η Sunmi είχε κοκαλωσει και με κοιτάγε.

"Παρακαλώ" της ψιθύρισα και μου ξέφυγε ένα γελακι. Με πήρε από το χέρι και με οδήγησε στο δωμάτιο της.

Μπήκαμε μέσα και το πρώτο πράγμα που ειδα, κλασικά μια άφησα τον BTS. Ας μην μετρήσω της άλλες  χιλιάδες. Αλλά εκτός από τις άφησες, γενικά το δωμάτιο της ήταν ωραίο. Οι τοίχοι ήταν ένα ανοιχτό παστελ μπλε και είχε ωραία μικρά σχέδια επάνω. Τα έπιπλα ήταν ωραία και έμοιαζαν καινούρια.

"Το δωμάτιο σου είναι πολύ πιο ωραίο από το δικό μου."

"Φυσικά και είναι. Είσαι αγόρι δεν θα τα έχεις όλα τόσο οργανωμένα."

Light me up ✔Completed✔Where stories live. Discover now