YAZAR ANLATIMINDAN DEVAM...Genç kız telefonunun çalması üzerine koşmayı keser ve telefonu çıkartır. Arayan Janset'tir.
Genç kız merak içinde eski arkadaşına cevap verir. Uzun zamandır aramayan, sormayan bu kız neden şimdi arıyordu.
Janset bir cesaret ile Deniz'i aramaya karar vermiştir, fakat şimdi söylemek için kıvranıyordur.
Böyle bir haber nasıl verilir ki? Nasıl dersin karşındakine bunu?
Deniz'in artık sabrı kalmamıştır. Telefonun öbür ucundaki genç kıza bağırmaya başlar. 'Hem arıyor bir şey söyleyeceğim diyor, hem de söylemiyor' diye geçirir içinden.
Janset'in söyleyemeyeceğini anlayan Berkay,bir hışımla telefonu alır ve pat diye söyler. Berkay beklemeyi veya alıştıra alıştıra söylenmesini sevmeyen biridir.
"Deniz, annen ve baban kaza geçirdi. Antalya'ya geri dönmelisin"
Deniz'in elinden telefon düşer ve aklında Berkay'ın söylediği cümleler dolaşır.
Annen ve baban kaza geçirdi..
Annen ve baban
Kaza geçirdi
Kaza...Genç kız daha fazla ayakta duramayarak dizlerinin üstüne çöker.
Ve o sırada Barış onlara yetişmiş ve Deniz'in o halini görmüştür. Birkaç adım uzağında olan Bora ve Ekin ise gözlerinin önünde acı çeken kıza bakarken hala kendilerine gelememişlerdir.
Telefondan yükselen 4 arkadaşın bağırışları, Barış'ın kendine gelerek koşup kısa zamanda en yakın arkadaşı olan kızın yanına gider.
Barış kollarını ona doladığı an gözlerini karanlığa yuman genç kızı gören Bora ve Ekin'in ağzından genç kızın adı dökülür ve onun yanına giderler.
7 genç aynı anda Deniz diye bağırır. Fakat Deniz çoktan bayılmış onları duymuyordur.
"Bora telefona bak! Bora kendine gel bak şu telefona ne olmuş öğren!" Diye bağıran Barış'ı Bora duymuyordu bile, o an odaklandığı tek şey genç kızdı.
"Ekin bak şu telefona!" Diyerek bu sefer Ekin'e kızdı Barış. En yakın arkadaşının neden kollarında bayıldığını merak ediyordu. Onu bu denli üzecek şeyi merak ediyordu.
"A-alo b-ben Ekin, Deniz'in arkadaşı.
O-o bayıldı.
Ailesi mi? Na-nasıl?
Öldüler mi?
Biz en kısa zamanda Antalya'da olacağız." Ekin telefonu kapattığında yüzü bembeyazdı.
Güzel kız iki kişiyi daha kaybetmişti. Yine bir kaza hayatından birilerini almıştı. Ölüm, kızın peşini bırakmıyordu.
"Abi ölmüşler, ailesi ölmüş. Barış, Bora biz bu kızı nasıl toparlayacağız?"dedi Ekin
"Geldiğinden beri yüzünün güldüğünü çok az gördüm. Gülmek bu kadar yakışırken hayat neden ona bunu yapıyor? Neden gülmesine izin verilmiyor? Çok zor, çok zor lanet olsun çok zor! Onu toparlamamız, güldürmemiz artık eskisinden daha zor." Dedi Bora
"Bora al Deniz'i, ben arabayı hazırlayıp geliyorum, yanımıza birkaç parça bir şeyde alırım evden. Ekin kızlara haber ver, onlarda alsınlar bir şeyler. Birkaç gün Antalya'da kalacağız." Dedi Barış ve kollarındaki güzel kızı Bora'ya verdi.
Bora kollarındaki güzel kıza bakıp iç çekti. 'Ne kadar masum' diye düşündü içinden. Bu sırada Deniz uykusunda konuşmaya başladı;
"Bırakmayın beni!
Anne! Baba! Gitmeyin lütfen.
Ege! Lütfen götürme onları! Sen gittin onlar da gitmesin!
Gitmeyin" diyerek ağlamaya başladı genç kız. Hala uyuyordu, uykusunda ağlıyordu...
Uykusunda bile ağlayacak kadar acı çekmişti güzel kız...
🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Merhaba arkadaşlar. Yine kısa bölümle karşınızdayım fakat kısa kısa da olsa haftada birkaç bölüm şeklinde yayınlamayı düşünüyorum. Uzun zaman geçip uzun yazmak yerine kısa kısa ve çok çok yazmayı düşünüyorum.
Birde küçük bir fikrim var. Kim olduğumu açıklamak istemiyorum. Aldığım bazı eleştiriler yüzünden farklı bir isimle yazmaya devam etmek istiyorum.
Bir deli kız... Ben burada buyum.
Bu isimle Instagram hesabı açmayı düşünüyorum. Arada yeni bölüm kesitleri paylaşacağım, arada oylamalar yapacağım, soru-cevap yaparız merak ettiğiniz olursa, karakter fotoğrafları paylaşırım, belirli bir takipçi sayısına ulaşınca canlı yayınlar da açarız. Sizinle rahat rahat iletişime geçebileceğimiz, önerilerinizi bana söyleyebileceğiniz bir hesap olmasını istiyorum.
Sizin fikrinizi de duymak istiyorum. Düşüncelerinizi yorum olarak atarsanız sevinirim.
Sizleri seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAL
Teen FictionBu hikaye bazen güldürüp bazen ağlatacak bazen de meraklandıracak bir hikaye. Bu Asel'in hikayesi... Başlama tarihi: 29.01.2018 Saat: 17:17