BÖLÜM 12

8 0 0
                                    

Merhaba!

Ben Asel Deniz namı diğer Bal. Biricik Ege'min Balı. Beni hatırlıyorsunuzdur umarım. Sizi bütün acılarımla, mutluluklarımla, hüzünlerimle tanıştırmıştım.
En büyük acım, ve her zaman kalbimin bir köşesinde olacak Yankı Ege Barın'dan bahsetmiştim.
Acılarımla boğuşurken unuttuğum arkadaşlarımdan, bana mutluluğu yeniden tattıran yeni arkadaşlarımdan bahsetmiştim.
Aradan yıllar geçmiş onlarla gülüp onlarla ağladım, her anımda yanımda olup beni hiç yalnız bırakmadılar. Aynı şuan olduğu gibi..

Ayna karşısında bembeyaz bir gelinliğin içerisinde kendime bakıyorum. 3 gün sonra olan düğün için hepimiz çok telaşlıyız. Gelinin düğünden önce gelinlik ile görülmesi şanssızlıktır kuralına uyarak deneme odasından çıkmıyorum. Dışarıda beni bekleyen arkadaşlarım ve o hiç memnun değil bundan. Bembeyaz bir gelinliğin, güzel bir düğünün hayalini kurmayı çok uzun zaman önce bırakmıştım.  Çünkü yanıma Ege'den başkasını yakıştıramıyordum. Bütün hayallerim onunlaydı. Fakat şimdi dışarıda beni bekleyen o kişi bütün bu düşüncelerimi yıkmıştı. Sessiz sakince hayatıma girip uzaktan hep onu sevmem için beklemişti. Birbirimizden habersiz birbirimize olan duygularımız arasında boğulup kalmıştık ve nihayet ikimizde bunu dile getirdiğimizde her şey çok güzel olmuştu.

Birkaç saat sonra nihayet bütün işlerimizi bitirdiğimizde biraz dolaşmak için yanlarından ayrıldım. Buna alıştıkları için bir şey demeden onaylamışlardı beni. Her zamanki gibi sahile gidip yavaş yavaş yürümeye başladım. Denizi izlemek çok hoşuma gidiyordu, ismimi bu yüzden çok seviyordum. Bana huzur veren bir şeyin ismiydi. 

Yarım saat oturup müzik dinledikten sonra tekrardan biraz dolaşmaya karar verdim. Kulağımda kulaklık şarkıya odaklanmış bir şekilde yürüyordum. Hepiniz şuan merak içindesiniz değil mi? Ne oldu acaba diyorsunuz, hatta o günü soruyorsunuz. O gün bizi bekleyen ne vardı? Hemen anlatayım.

O gün bizi bekleyen sürpriz Ege'ydi. Evet öldüğünü sandığımız Ege sapasağlam karşımızda duruyordu. Ben yine hayal gördüğümü düşünüp kendimi sakinleştirmeye çalışırken gelip bana sarılmasıyla bayılmıştım. Daha sonrasında olan biteni konuşmuştuk. Ailesinin yaptığı bir iş yüzünden tehlikede olduklarını ve yurtdışına taşındıklarını anlatmıştı. Beni tehlikeye atmamak için böyle bir oyun oynamıştı. Döndüğünde her şeyin bıraktığı gibi olacağını düşünüyordu. Fakat yanılmıştı. Ben uzun bir süreden sonra olsa da hayatıma devam etmiştim. Beni tekrardan aşka inandıran birisiyle tanışmıştım.

Ege bana onunla birlikte yurt dışına gelmeyi teklif etmişti. Bu kararı vermek benim için ne kadar zor olsa da reddetmiştim. Burada beni bir kez güldürmek için ne çabalar harcayan insanları bırakamazdım. Bora'yı bırakamazdım. Ege'yi unuttum mu? Hayır, asla da unutacağımı sanmıyorum. O benim ilk aşkım, hayatımda başıma gelen en güzel şey. Bazen kararım için pişman oluyor muyum? Kesinlikle evet.

Bu olaylardan sonra bir daha Ege'yi hic görmedim. Bora ile çok güzel şarkılar yazıp, besteledik. Bir şarkımız çok fazla dinlenerek bizim ünlü olmamızı sağladı. Fakat bu ün diğerleri ile  aramızdaki ilişkilerde en ufak değişiklik yaratmadı. Dostluğumuz hep çok güzel bir şekilde devam etti.

Şimdi geçmişi bırakıp bu zamana geri dönelim. Evet tahmin ettiğiniz gibi evleniyorum. Düğün günü geldi çattı. Medyadan tamamen uzak, aileler ve dostlarımızla yapılacak güzel sade bir kır düğünü organize ettik. Herkes gelmiş yerlerine oturmuş bizi bekliyordu. Ben fazlasıyla heyecanlıyım ve biraz endişeli. Günlerdir doğru bir karar verip vermediğimi sorguluyorum.

Bora ile nikahın kıyılacağı masaya yürürken de hala aynı düşünce içerisindeyim. Bu gün 8 mayıs. Hem Ege'nin doğum günü hem de benim düğün günüm. Yıllarca bunu kutlamışken bundan sonraki hayatımda evlilik yıldönümü kutlamak biraz endişelendiriyor.

Gözlerimi konukların üstünde gezdiriyorum. Herkes mutluluk içinde bize bakıyor. Göremediğim 2 yüzünde   gökyüzünden mutluluk ile bize baktığını hissedebiliyorum. 

Fakat en arkada gördüğüm o yüz duraksamamı sağlıyor. Bu haberi nereden aldığını bilmiyorum ama işte orada karşımda duruyor, Ege... Kafamdaki her şeyin alt üst olduğunu hissediyorum. Kalbim şuan yanlış  yaptığıma çok emin. Bütün hayallerim onun üzerine kuruluyken benim Bora ile evlenmem hiç doğru değil. Bora'ya olan sevgim Ege'ye olanı bastıramıyor, yanından bile geçemiyor. Belki şuan bana kızıyorsunuzdur. Neden daha erken fark etmediğimden dolayı.

Ama hayat böyle değil mi? Her şey son anda fark ediliyor. Sevginizi kaybettikten sonra anlıyorsunuz. Gerçekleri karşınızda görünce anlıyorsunuz. Ege yanımda değilken ona karşı bir şey hissetmediğimi söyleyebilirim fakat karşımda gördüğümde dolan gözlerim ve kalp atışlarım her şeyi anlatır size. Özür dilerim, ben yapamayacağım.

Elime mikrofonu alıp Daya- New adlı şarkıdan küçük bir kısmı söylüyorum. Ardından koşarak uzaklaşıyorum.

'Thought I’d be better without you
I can’t stop thinking about you
Now I’m with someone new
Thought I’d be better without you
I can’t stop thinking about you
Now I’m with someone new
I’m missing you
I’m missing you
What the hell did I do — did I do?
Messing with someone new
Thinking I wanted to
Turns out don’t want new
I want you'

Şarkı sözlerini anlayan Bora peşimden gelmemişti. Ama Ege gözlerinin içi parlayarak karşımda duruyordu.

🌙🌙🌙🌙

FİNALE SON 1

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 07, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin