'Camille, gaat het?', als ik mijn ogen open kijkt een bezorgde Moose me aan. Direct krijg ik een grote glimlach op mijn gezicht, ik had weer een flashback! Ik herinner me weer iets.
'Ja het gaat prima,' zeg ik enthousiast, Moose kijkt me verbaasd aan.
'Je bent flauwgevallen,' zegt hij aarzelend, ik knik.
'Ik had weer een flashback,' zeg ik blij, Moose kijkt me blij aan. Dan helpt hij me omhoog, blijkbaar ben ik op de grond gevallen. Vreemd.
'Wat gebeurde er? Wat herinner je je weer?' vraagt Moose enthousiast, ik grinniok om zijn enthousiastme.
'Ik kwam bij je en vroeg als ik bij je mocht zitten, toen zei je ja en stelde je jezelf voor,' vertel ik met een glimlach.
'Dat was ons eerste echte gesprek!' roept Moose blij terwijl hij me omhelst, ineens wordt de deur opengegooid. Julie stapt binnen, oh owh.
'Uh is dit jou manier van mensen genezen?' vraagt ze wat verbaasd als ze ziet dat Moose me een knuffel geeft. Ik grinnik en Moose laat me los.
'In sommige gevallen wel,' zeg ik dan zo zakelijk mogelijk. Moose grinnikt, Julie kijkt me verbaasd aan.
'Ik wou even vertellen dat er zo wat mensen komen om jou en Moose te spreken,' zegt Julie dan schouderophalend en ze loopt weer weg.
Direct daarna komen er twee mannen binnen, dat zijn vast die mensen waar Julie het over had. Ze gaan zonder een woord te zeggen zitten.
'Uh, hallo wat kan ik voor u doen?' vraag ik terwijl ik naar ze toe loop, de mannen kijken elkaar kort aan en dan staan ze op.
'Ik ben Alex en dit is Walter, wij zijn hier om te controleren hoe het met meneer Sevani gaat,' zegt er één zakelijk. Ik knik.
'Dus hoe gaat het met hem?' vraagt Walter, ik kauw even bedachtzaam op mijn wang.
'Het gaat verassend goed, Moose wordt steeds positiever over zijn leven en praat meer over zijn problemen,' zeg ik dan. Alex en Walter knikken goedkeurend.
'Ben je er al achter waarom hij depressief is?' vraagt Alex dan, ik knik zonder Moose aan te kijken.
'Nou?' vraagt Walter wat ongeduldig.
'Sorry heren maar ik heb een zwijgplicht.'
--
(A/N)
Hey, dit is (waarschijnlijk) het laatste hoofdstuk voor ongeveer drie weken, heel heel heel misschien update ik een keer maar waarschijnlijk niet want ik ga op vakantie :))
Maar zouden jullie deze vragen misschien willen beantwoorden in de reacties
Hoe kan ik dit boek verbeteren (beter maken)?
Wat mis je in het verhaal?
Wat vindt je het leukste om te lezen?
Ik zou het fijn vinden als jullie dat even willen doen :)) x
JE LEEST
The Tree Theory
Teen Fiction'Wat zie je in deze bomen?' 'Monsters.' 'Wat zie je in deze bomen?' 'Cheerleaders.' 'Wat zie je in deze bomen?' 'Jou.' Camille Brooks is een bekende psycholoog, vooral omdat ze een bekende theorie heeft bedacht: De wat-zie-je-in-deze-bomen theorie...