Hoofdstuk 9 + Uitslag Auditie

117 14 3
                                    

'Ik ben depressief omdat, omdat.. Ik kan dit niet!'

Zo dichtbij, ik haal mijn hand weer eens gefrustreerd door mijn haar. Ik heb echt geen idee hoe ik dit moet gaan aanpakken, Moose kijkt me verdrietig aan.

'Oké, ik stel je wel eerst een andere vraag. Goed?' vraag ik, welke vraag zou ik stellen. Ik bedoel ik wil zoveel weten, waarvan ik hem ken en wat hij van mij was maar dat is teveel bedoeld voor mij zelf en zal die dat wel kunnen beantwoorden?

'Waarom kun je het me niet vertellen?' vraag ik plots, Moose kijkt me even verbaasd aan. Dit is vast niet de vraag die hij had verwacht, ik had het zelf ook niet echt verwacht.

Moose blijft even stil, ik denk dat hij aan het nadenken is. Het is ook niet de makkelijkste vraag, vooral niet zo in één keer.

'Ik wil je niet verdrietig maken,' zucht Moose dan, verbaasd kijk ik hem aan. Gaat dit dan toch over mij? Nee asjeblieft laat dat niet zo zijn.

'Hoe bedoel je dat?' vraag ik zachtjes, Moose kijkt me aan. Zijn ogen staan verdrietig en hij bijt op zijn lip, volgens mij gaat dit eindelijk de goede kant uit.

'Ik ga je heel verdrietig maken ben ik bang, daarom vertel ik het je niet.'

'Waarom heb je het dan niet aan de andere psychologen verteld?' vraag ik verder.

'Ze zijn niet te vertrouwen.'

Ik knik, het is niet zo dat het waar is maar het lijkt me beter om hem gelijk te geven. 

'Moose wil je me nu vertellen waarom je depressief bent?' vraag ik voorzichtig, Moose kijkt me kort aan en wend dan zijn blik weer af.

'Nee.'

Fuck, ik haal gefrustreerd mijn hand door mijn haren. Ugh. Ugh. Ugh.

'Waarom word ik er dan verdrietig van? Kun je me dat wel vertellen?'

'Ja.'

(UITSLAG)

 Ik heb voor de audite van....

....

....

...

..

.

.

.

@xFloorxx gekozen!!!!!!!!

Gefeliciteerd, je komt binnen kort in het boek voor :D :D

The Tree TheoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu